امروز شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Saturday , 20 April , 2024 ساعت 02:43:47 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / نشست صمیمی اساتید هیات علمی با هیات رئیسه دانشگاه آزاد دولت‌آباد

نشست صمیمی اساتید هیات علمی با هیات رئیسه دانشگاه آزاد دولت‌آباد

نشست صمیمی اساتید هیات علمی با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش برخوارنیوز، حجت‌الاسلام احمدرضا شاه سنایی با اشاره به خطبه شعبانیه که یکی از زیباترین و با ارزش‌ترین منشورهای اخلاقی و اعتقادی است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و اله) در عظمت ماه مبارک رمضان آن را برای یاران خود ایراد فرمودند، گفت: «حضرت محمد (صلی الله علیه و اله) این ماه را ارزشمندتر و با فضیلت‌تر از ماه‌های دیگر بیان می‌کنند و می‌فرماید، این ماه شبهایش با فضیلت‌ترین شب‌ها، و ساعت‌هایش از همه ساعت‌ها ارزشمندتر و ارجمندتر است. »

 مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد دولت آباد افزود: حضرت محمد (صلی الله علیه و اله) درباره اخلاق خوش، نوازش یتیمان و صله رحم در این ماه فرمودند، ای مردم! اگر کسی در این ماه اخلاق خودش را نیکو و اصلاح کند، جواز عبور از پل صراط برای او خواهد بود، و کسی که یتیمی را نوازش نماید، در قیامت مورد نوازش خداوند خواهد بود، و کسی که صله رحم کند، خداوند رحمتش را در قیامت بر او فرو می‌فرستد.

دکتر کاظمی با توجه به سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه جذب درآمدهای غیر شهریه‌ای گفت: ایجاد شرکت‌های دانش بنیان، طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و دوره‌های آموزشی کوتاه مدت بر اساس رهنمودهای جناب آقای دکتر میرزاده از جمله راه‌های عملی کاهش اتکا به درآمد شهریه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی است.

سرپرست واحد دولت‌آباد افزود: از جمله وظیفه ما و گروه‌های آموزشی فعال کردن بیشتر انجمن‌های علمی است تا این انجمن‌ها با حرکت‌های علمی و برگزاری دوره‌های فوق برنامه بتوانند دانشجویان را برای حضور در محیط کار و فعالیت بعد از فارغ‌التحصیلی آماده کنند و فاصله علم با صنعت را در عمل کاهش دهند.

کاظمی مزیت‌های رقابتی را در جذب دانشجو بسیار با اهمیت دانست و گفت: طرح‌های رفاهی و عمرانی خوبی در این واحد دانشگاهی در حال انجام است و امید است با تکمیل این طرح‌ها بتوانیم در راستای خدمات رفاهی و آموزشی بیشتر و بهتر به دانشجویان گام برداریم.

تبادل نظر با اساتید هیات علمی درباره مسائل گروه‌های آموزشی، طرح‌های پژوهشی و برنامه‌های آینده دانشگاه بخشی از این نشست صمیمی با هیات رئیسه این واحد دانشگاهی بود.

/ انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super