امروز سه شنبه , ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 23 April , 2024 ساعت 06:25:31 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / چرا مسئولین اجازه می‌دهند پرداخت حقوق‌های نجومی رخ دهد

چرا مسئولین اجازه می‌دهند پرداخت حقوق‌های نجومی رخ دهد

به گزارش برخوارنیوز به نقل از  ایمنا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی  با تأکید بر لزوم برخورد با متخلفین در خصوص پرداخت‌ حقوق‌های کلان به برخی مدیران گفت: دولت همانطور که در ارتباط با دریافت حقوق‌های کلان توسط برخی مدیران با صدور بیانیه اعلام موضع کرده در این جهت و تا پایان کار به این رویه ادامه دهد و ضمن برخورد با متخلفین استثنایی در برخورد با آنها قائل نشود.

وی افزود: دولت هرگونه سندی که در مورد پرداخت‌ حقوق‌های کلان به مدیران در مورد هر یک از دولتمردان که باشد در اختیار دارد آن را منتشر کرده و به اطلاع عموم برساند و همانطور که خود دولت گفته با متخلفین برخورد و آنها را عزل کند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور به عنوان بازوی نظارتی قوه قضاییه باید محکم‌تر از این به مسائل ورود پیدا کند. اگر سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و دیگر دستگاه‌های نظارتی زودتر از این با تخلفات در پرداخت حقوق‌های کلان به برخی مدیران و مسائلی از این دست حساسیت نشان می‌دادند نباید اجازه می‌دادند این اتفاقات بیفتد و این گونه در اذهان عمومی اثرات سوء داشته باشد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد:‌ سازمان بازرسی در زمان دولت قبل پرطمطراق با جدیت با مسائلی که مربوط به دولت قبل بود وارد می‌شد اما در 2 – 3 سال گذشته ما شاهد تحرک و اقدام جدی از سوی این سازمان در خصوص مسائلی که دغدغه نظام بوده نبوده‌ایم.

وی در پایان گفت: اطلاع‌رسانی پس از وقوع جرم مانند یک تیغ دو لبه است که از یک‌سو شفافیت در اطلاع‌رسانی در این باره را نشان می‌دهد و از سوی دیگر این سؤال را در اذهان عمومی ایجاد می‌کند که در حالی که مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند چرا مسئولین در دستگاه‌های مختلف اجازه می‌دهند که چنین تخلفاتی رخ دهد./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super