امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 04:24:04 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / کلنگ‌زنی پروژه عمرانی در امامزاده سیدالکریم (ع) دولت‌آباد

کلنگ‌زنی پروژه عمرانی در امامزاده سیدالکریم (ع) دولت‌آباد

به گزارش برخوارنیوز، مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار اظهار داشت: طی مراسمی کلنگ آغاز پروژه عمرانی احداث سرویس بهداشتی‌های جدید و همچنین ساخت چند سوئیت برای توسعه و رفاه حال بیشتر زائران امامزاده سید الکریم (ع) دولت‌آباد زده شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی در ادامه تصریح کرد: در این پروژه عمرانی که بر اساس طرح جامع امامزاده می‌باشد 130 چشمه سرویس بهداشتی برای خواهران و برادران و همچنین 8 سوئیت برای زائران و میهمانان این آستان احداث می‌شود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در ادامه افزود: این مجموعه در 3 طبقه و با زیربنای 2500 متر مربع احداث می‌شود که در مجموع 35 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و تکمیل پروژه مورد نیاز می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی در ادامه بیان کرد: احداث این پروژه‌ها در چند فاز می‌باشد که امیدواریم فاز اول این پروژه در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد که محل اعتبار اجرای پروژه نیز از طریق جمع‌آوری نذورات مردمی، درآمد آستان مقدس و کمک‌های خیرین است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این پروژه عمرانی ارائه هرچه بهتر و بیشتر خدمات رفاهی به زائران و همچنین در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی می‌باشد./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super