امروز پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 25 April , 2024 ساعت 01:38:29 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / انتخاب واحد دوره تابستان در دانشگاه آزاد دولت‌آباد

انتخاب واحد دوره تابستان در دانشگاه آزاد دولت‌آباد

به گزارش برخوارنیوز، معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد از آغاز انتخاب واحد تابستان این واحد از سه‌شنبه هفته جاری به مدت چهار روز با ارائه بیش از 400 عنوان واحد درسی خبر داد.

محمد باقری درباره جزئیات ترم تابستانه این دانشگاه، گفت: در راستای استفاده بهینه از پتانسیل، ظرفیت و صرفه جویی در زمان، این واحد اقدام به ارائه دوره تابستان در مقاطع کاردانی، کارشناسی با ارائه بیش از 400 عنوان واحد درسی کرده است.

 وی با بیان اینکه مدت زمان ترم تابستانی بدون احتساب زمان ثبت‌نام، امتحانات و اعلام نمرات امتحانی هشت هفته است، گفت: تمام دروس ارائه شده در این واحد مربوط به مقطع کاردانی و کارشناسی است و ساعات هر واحد دروس نظری و عملی در ترم تابستان، همانند میزان ساعات آن دروس نیم‌سال‌های اول و دوم سال تحصیلی است.

وی خاطرنشان کرد: براساس دستورالعمل، تعداد مجاز واحدهای درسی قابل ارائه در دوره تابستان برای دوره‌های کاردانی و کارشناسی حداکثر 10 واحد و برای کسانی که در تابستان فارغ التحصیل خواهند شد 12 واحد است.

باقری افزود: میزان شهریه در ترم تابستان تا سقف شش واحد درسی نصف شهریه ثابت ترم‌های اول و دوم به همراه شهریه واحدهای انتخابی و بالاتر از شش واحد دو سوم شهریه ثابت به علاوه شهریه واحدهای انتخابی لحاظ شده است.

وی با توجه به انتخاب واحد سال‌های گذشته این واحد گفت: دانشجویان میهمان سایر واحد ها که دروس آنها در این دانشگاه ارائه گردیده، می‌توانند با ثبت نام، دروس مورد نظرشان را در این واحد دانشگاهی انتخاب کنند./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super