امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 10:23:33 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اقتصادی / با حضور حاجی جلسه هم‌اندیشی در شهرک سیمرغ برگزار شد

با حضور حاجی جلسه هم‌اندیشی در شهرک سیمرغ برگزار شد

به گزارش برخوارنیوز، جلسه هم‌اندیشی  با ساکنین محله سیمرغ شهر خورزوق با حضور نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه و مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان و همچنین مدیران ادارات شاهین شهر و میمه و برخوار در مسجد الزهرا (س) این شهرک برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از مردم و اعضای هیئت امنای محله سیمرغ همراه بود، حجت الاسلام طباطبایی امام جماعت مسجد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از حضور مسئولین در این محله و اهتمام آنان به رفع مشکلات موجود تقدیر و تشکر کرد.

حاجی دلیگانی نیز در سخنانی ضمن اشاره به معضلات موجود در حوزه بهداشت و درمان و احداث واحد اورژانس در شهرک سیمرغ از زحمات کشائی و مدیران مربوطه شهرستان در خصوص اجرای فاز یک مخابرات قدردانی کرد و خواستار تسریع در اجرای فازهای ۲ و ۳ این پروژه گردید.

وی در پایان سخنان خود به ارائه مطالبی در خصوص وضعیت نابسمان فاضلاب این محله و حل اختلافات ملکی موجود بین شهرداری و تعاونی هوانیروز پرداخت.

سپس مطالبات مردمی در خصوص اجرای کابل کشی فازهای ۲ و ۳ شهرک سیمرغ، تخفیف حق انشعاب شرکت مخابرات به مالکان واحدهای صنفی، بهبود وضعیت آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه و رفع معضلات موجود در زمینه  حمل و نقل عمومی و…. توسط یکی از اعضای هیأت امنا بیان گردید.

در پایان این نشست که با ایراد گزارشی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان مبنی بر اجرای کابل کشی به مسافت ۱۳ کیلومتر در فاز اول، همراه بود، وی از اتمام کابل‌کشی فاز دو این پروژه تا پایان شهریور ماه ۹۵ خبر داد./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super