امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 12:41:10 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / شما صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهید دید

شما صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهید دید

به گزارش برخوارنیوز، جناب آقای حاجی، نماینده محترم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه‌ای از مردم شریف این دو شهرستان خواست تا مثل گذشته پرشور در راهپیمایی روز قدس حضور فعال داشته و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت خود را نسبت به رژیم جعلی اسرائیل و حامیان ستمگر آن رژیم کودک‌کش ابراز دارند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره)، مبتنی بر رفع ظلم و مبارزه با ظالم شکل گرفت و در بعد جهانی یکی از محورهای اصلی‌اش آزادی فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی بود.

نگاه تیزبینانه رهبری جامع‌نگر کافی بود، تا اسرائیل جعلی را غده سرطانی بنامد و بر حذف آن از روی نقشه جهان پافشاری کند.

ابتکار ارزشمند آن امام طرفدار مظلوم در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز جهانی قدس، اوج ژرف‌اندیشی در اتحاد مسلمانان علیه این رژیم سفاک و کودک‌کش بود.

عَلَم مبارزه با غده سرطانی منطقه بدست خلف صالح آن یار سفر کرده قرار گرفت و شاه بیت سخنان ضد صهیونیستی معظم له در سال ۹۴ که :«شما (صهیونیست ها) ۲۵ سال آینده را نخواهید دید انشاالله تا ۲۵ سال دیگر به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.» بشارتی از نصرت و وعده صدق الهی به همه مظلومان عالم بود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه‌دار، همگان را به شرکت گسترده و با شکوه در راهپیمائی روز جهانی قدس دعوت می‌کنم و از خدای بزرگ می‌خواهم به برکت این ماه عزیز، فرج موفور السرور ولی اعظمش را مُعَجّل سازد و مظلومان عالم را از یوغ ستمگران بدست امام زمان ارواحنا فداه رهائی بخشد.

 

حسینعلی حاجی

نماینده مردم شریف شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی

۲۴ رمضان المبارک ۱۴۳۷ هجری قمری

/انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super