امروز سه شنبه , ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 23 April , 2024 ساعت 02:51:32 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / روز جهانی قدس روز مظلومیت جهان اسلام است

روز جهانی قدس روز مظلومیت جهان اسلام است

به گزارش برخوارنیوز، حجت‌الاسلام مسعود سرافراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برخوار با بیان اینکه روز جهانی قدس یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) مبنی بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف است، افزود: مشاهده می‌کنیم این حرکت عظیم حضرت امام (ره) پس از گذشت سال‌ها عالم‌گیر شده است و ملت‌های مظلوم عالم در جمعه آخر ماه مبارک رمضان همه به صحنه می‌آیند و هرساله باشکوه‌تر از سالیان گذشته از ملت مظلوم فلسطین و سایر ملت‌های مظلوم عالم حمایت می‌کنند.

امام‌جمعه دولت‌آباد تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت از مستکبرین جهان با توجه به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و توطئه‌های آمریکا در تجهیز تروریست‌های تکفیری و صهیونیستی داعش در منطقه و با توجه به جنایات وحشیانه آل‌سعود و همچنین سلب تابعیت رژیم آل‌خلیفه ملعون از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، به همین دلایل راهپیمایی روز جهانی قدس امسال تفاوت خاصی نسبت به سال‌های گذشته دارد.

وی با بیان اینکه هنوز هم مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اول و اصلی جهان اسلام مطرح است، گفت: روز جهانی قدس تنها مربوط به مردم مظلوم فلسطین نیست بلکه مربوط به مظلومیت جهان اسلام است.

سرافراز تأکید کرد: در شهرستان برخوار با توجه به اینکه ۵ نماز جمعه در شهرهای مختلف این شهرستان برگزار می‌شود، آحاد مردم روزه‌دار و انقلابی این شهرها از ساعت ۱۱ صبح با حضور پرشور در صفوف راهپیمایی یوم‌الله قدس، با فریاد و خروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه و تجاوز، از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت خود را اعلام و به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت می‌کنند./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super