امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 04:11:42 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اقتصادی / واکنش انقلابی نسبت به یک فیش حقوقی

واکنش انقلابی نسبت به یک فیش حقوقی

به گزارش برخوارنیوز، امروز که اخبار فیش‌های حقوق نجومی مسئولین در رأس اخبار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته، بررسی سیره شهدا و مسئولین مخلص انقلاب در رابطه با بیت‌المال و حقوق و دریافتی‌ها ملاک ها و معیارهای یک مسئول و کارگزار دولتی انقلابی را واضح‌تر خواهد کرد.

شهید حبیب الله شهید مهمانچی در سال ۱۳۲۹ در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس علوم بازرگانی در تهران ادامه داد و برای تحصیل در مقاطع بالاتر عازم آمریکا شد. او مدرک فوق لیسانس را در رشته مدیریت بازرگانی اخذ نمود و پس از دو سال به ایران بازگشت.

شهید مهمانچی، مایه‌های فکری و مطالعاتی خویش را علاوه بر خانواده، با تلاش، پیگیری و علاقه خود کسب کرد و به خاطر خودداری از همکاری با رژیم پهلوی به شغل آزاد روی آورد، پس از پیروزی انقلاب در نهادهای انقلابی فعالیت داشت و سرانجام  با مسئولیت معاون پارلمانی و هماهنگی وزارت کار در انفجار دفتر حزب جمهوری در روز ۷۰ تیر، همراه با شهید بهشتی و ۷۱ یار دیگر، آسمانی شد.

در این میان واکنش شهید مهمانچی به فیش حقوقی پرداخت شده به وی از سوی وزاتخانه متبوع، در نامه به وزیر شایان توجه است.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super