امروز شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Saturday , 20 April , 2024 ساعت 12:31:04 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / کارگاه آموزشی آشنایی با پدافند غیرعامل در دانشگاه آزاد دولت آباد

کارگاه آموزشی آشنایی با پدافند غیرعامل در دانشگاه آزاد دولت آباد

کارگاه آموزشی کوتاه مدت آشنایی با پدافند غیرعامل ویژه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به مدت ۱۶ ساعت در سالن همایش شهید احمدی روشن این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش برخوارنیوز، مسئول دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی واحد دولت آباد در رابطه با هدف از برگزاری این کارگاه گفت: هدف از برگزاری این کارگاه ایجاد ساز و کارهای مناسب در جهت ایمن‌سازی و حفاظت از تأسیسات زیربنایی در سازمان و آشنایی بیشتر پرسنل با حوزه پدافند غیرعامل است.

مهندس حمید جعفری گفت: از شرکت کنندگان در این کارگاه انتظار می‌رود، پس از طی دوره بتوانند با انواع دفاع غیر‌عامل و اهمیت آن، نظریه‌های استراتژیک و اهمیت و لزوم توجه به دفاع غیرعامل، در سطح کشور و محیط کار و زندگی آشنا شوند.

محمدجواد فرهنگ مدرس این کارگاه در طول این دوره به روش‌های دفاعی در مورد آسیب‌های دشمن در پدافند غیرعامل پرداخت و روش های آن را جز به جز تشریح نمود.

مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با اشاره به تمهیداتی که در مورد ساختمان‌ها و مراکز مهم قبل از اتفاق افتادن مشکل بایستی در نظر گرفته شود، افزود: با تمرکز بر پدافند غیر‌عامل آسیب‌پذیری در موقع خطر به حداقل می‌رسد و ما با هزینه کمتر، ایمن‌تر و خسارت کمتری به تجهیزات، ساختمان‌ها و انسان‌ها مواجه می‌شویم.

وی با اهمیت آشنایی با پدافند غیرعامل گفت: این پدافند یک روش دفاعی است که دشمن روی آن حساس نیست و این مهم یکی از ویژگی‌های مثبت در این نوع دفاع و روشی است که می‌توان به راحتی در آن فعالیت کرد./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super