امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 12:51:33 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / فناوری / اینگونه تلگرام خود را تنظیم کنید

اینگونه تلگرام خود را تنظیم کنید

به گزارش برخوارنیوز، ممکن است شما در گروه‌ها و کانال‌های بسیاری عضو باشید و از طرف دیگر از بالا بودن مصرف اینترنت خود راضی نباشید، به این ترتیب باید دنبال راه حلی باشید تا تلگرام شما کمتر اینترنت مصرف کند.

برای این کار در قسمت Automatic Media Download از بخش Settings وارد شوید، شما می‌توانید به مسنجر Telegram فرمان دهید تا فقط با اتصال به وای فای ویدئوهای اشتراکی ،عکس‌ها و صداها را دانلود کند و با اتصال از طریق Mobile Data هیچگونه ویدئو ، صدا و تصویری دانلود نشود که این گزینه در افزایش سرعت دریافت اطلاعات تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

 پس آن را مطابق میلتان برای اتصال WiFi یا ۳G تنظیم کنید. برای این که تصاویر و ویدئوهایتان در گالری موبایلتان ذخیره شود، از بخش Settings گزینه Save To Gallery را پیدا کنید و آن را فعال کنید.

 همچنین می‌توانید مشخص کنید که به صورت خودکار ویدئوها یا تصاویر دانلود نشوند. برای این کار هم می‌توانید وارد settings شوید و از بخش Automatic media download همه گزینه‌ها را روی حالت No media قرار دهید تا هر وقت که خودتان خواستید روی فایل‌ها و عکس‌ها کلیک کرده و آن‌ها را دانلود کنید. با این کار حجم مصرف اینترنتی توسط تلگرام کاملا دست خودتان خواهد بود./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super