امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 07:39:15 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / دشمن از اسلام محمدی می‌ترسد

دشمن از اسلام محمدی می‌ترسد

به گزارش برخوارنیوز به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام مسعود سرافراز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دولت آباد با تبریک حلول ماه شوال المکرم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: وظیفه اصلی بعد از یک ماه عبادت، نماز و روزه‌داری آن است که از ثمرات عظیمی که نصیب‌مان شده به‌ خوبی مراقبت کنیم.

وی افزود: دستاوردهای اخلاقی، تربیتی، معنوی، اجتماعی و سیاسی ماه مبارک رمضان باید در طول سال حفظ و صیانت شود، نه اینکه این دستاوردها و ارتقای معنوی فقط خاص ماه رمضان باشد.

امام‌ جمعه دولت آباد با اشاره به فضائل نماز عید سعید فطر تصریح کرد: نماز عید، نمازی است که طاغوت را می‌لرزاند، یعنی تنها نماز عید در روی کره زمین نماز عید ایران است، چراکه این نماز عید است که ابرقدرت‌ها از آن می‌ترسند. نماز عید عربستان و برخی کشورهای عربی هیچ ارزشی ندارد.

سرافراز با اشاره به آیه «إِنَّ الصَّلاهَ تَنْهى‏ عَنِ الْفَحْشاءِ وَ الْمُنْکَرِ»، تبیین کرد: یعنی نماز عید فطر باید جلوی فحشا و منکر را بگیرد و بزرگترین منکر طاغوت و بهترین معروف مبارزه با طاغوت است و نشانه اسلام آمریکایی و اسلام محمدی این است که اسلام محمدی اسلامی است که کفار از آن بترسند.

امام‌ جمعه دولت آباد تأکید کرد: دشمن از اسلام محمدی می‌ترسد و اکنون دشمنان فقط از اسلام ایران می‌ترسند پس پیداست که اسلام ایران، اسلام محمدی است و اسلام کشور‌های دیگر اسلام آمریکایی است چراکه دولت‌ها و طاغوت‌ها از اسلام کشور‌های دیگر نمی‌ترسند؛ باید خدا را شکر کرد که در ایران هستیم و نعمت اهل‌بیت و نعمت ولایت داریم.

وی با اشاره به حوادث دلخراشی که در برخی کشورهای اسلامی رخ‌داده است، تصریح کرد: حوادث دلخراش و غیر بشری که این روزها در برخی کشورهای اسلامی به ‏‌ویژه عراق، بحرین، یمن، سوریه، نیجریه، پاکستان شاهد آن هستیم، گویای سیاست‌های شیطانی سران جبهه استکبار است.

سرافراز تأکید کرد: حادثه تروریستی در بغداد و کشتن بیش از ۲۰۰ انسان مسلمان و مظلوم یکی از ارمغان‌های شوم حامیان تروریسم و تولیدکنندگان و پرورش‏‌دهندگان تکفیر و داعش در منطقه است.

وی با محکوم کردن سکوت مجامع بین‌المللی در قبال این فاجعه گفت: مجامع بین‌المللی و رسانه‌های غربی در جریان فتنه ۸۸ تنها به خاطر چند شایعه و یا قتل ساختگی با تمام ظرفیت رسانه‏‌ای و با حربه حقوق بشر، علیه جمهوری اسلامی با تمام قدرت در بوق‌های رسانه‏‌ای خویش دمیدند و نیز اگر خونی از دماغ یک عنصر غربی در نقطه‌‏ای از دنیا بیاید، فریادشان گوش فلک را کر می‌کند.

امام جمعه دولت آباد ادامه داد: مجامع بین‌المللی در مواجهه با کشتار بی‏‌رحمانه مردم مظلوم عراق و همچنین سوریه در جریان عملیات تروریستی کم‌‏نظیر که به لحاظ حجم خباثت و جنایت، بزرگ‏ترین بمب‏‌گذاری بوده، سکوت مرگباری اختیار کرده‏‌اند و قطعاً سازمان‌های حقوق بشری با سکوتشان مقصران اصلی این فجایع محسوب می‏‌شوند.

سرافراز به ۲۱ تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به‏ دست رضاخان و روز عفاف و حجاب‏ نیز اشاره کرد و گفت: مجموعه دوره سیاه حکومت پهلوی پدر و پسر، لکه ننگی بر مدعیان امروزی دموکراسی غربی است.

وی تصریح کرد: نظام سلطه به چیزی جز به بردگی کشیدن ملت‌ها نمی‌اندیشند و عجیب این است که تمام جنایات را با شعار دموکراسی صورت می‌دهند و با شعار دموکراسی و تمدن بزرگ از شاه حمایت می‌کردند، با شعار دموکراسی و طرح خاورمیانه بزرگ به عراق حمله کردند، با همین شعار از دیکتاتورها حمایت می‌کنند.

خطیب نماز جمعه دولت آباد ادامه داد: در عین این شیطنت‌ها، شاهد چند پدیده مبارک هستیم که اولین پدیده ناکام ماندن آمریکا در این پروژه‌ها است و امروز بی‌رنگ‌ترین شعارها شعار دموکراسی آن‌هاست و واضح‌ترین حوادث، ناکامی آمریکا و نظام سلطه غرب در شعارها است و دنیا فهمید که شعار دموکراسی آن‌ها دروغ است و عوام‌فریبی‌ای بیش نیست.

وی یادآور شد: دومین پدیده مبارک، بیداری ملت‌هاست؛ بیداری که خود به آن اعتراف می‌کنند تا جایی که چندی پیش سخنگوی وزارت خارجه انگلیس به‌صراحت می‌گوید؛ دولت انگلیس در خاورمیانه جایگاه و مقبولیت ندارد و مطبوعات آمریکایی می‌نویسند که حمایت آمریکا از هر کاندیدایی در خاورمیانه کافی است که او را برای همیشه بازنده مطلق کند که این پدیده مبارک، عکس‌العمل رفتار خود این‌ها است؛ چون مردم به این باور رسیده‌اند که توطئه‌گری و تحقیر ملت‌ها در ذات نظام سلطه غرب نهادینه‌ شده است.

رئیس ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان دولت آباد در خصوص عفاف و حجاب نیز گفت: مسأله عفاف و حجاب فقط یک مسأله خصوصی و شخصی و سلیقه‌ای نیست که کسی بگوید؛ من دوست دارم این‌طور باشم، دوست دارم این‌گونه لباس بپوشم و به کسی هم ارتباطی ندارد.

وی متذکر شد: این مسئله آن‌قدر دارای اهمیت است که سلامت و امنیت جامعه و افراد جامعه به آن بستگی دارد، یعنی اگر افرادی مراعات حجاب و عفاف را نکنند امنیت و سلامت روانی و اخلاقی جامعه را به خطر انداخته‌اند.

سرافراز خاطرنشان کرد: اهمیت‏ ندادن به عفاف و حجاب از سوى برخى از زنان، کم‌توجهی مسؤولان و متولیان امور فرهنگى به اجراى آن در جامعه، آثار زیان‌بار فردى و اجتماعى به دنبال خواهد داشت و به‌تدریج بنیادهاى ارزشى و اخلاقى را سست و متزلزل می‌کند و زمینه‏‌هاى انحطاط فرهنگى و معنوى را فراهم می‌کند.

وی اظهار کرد: تجربه فراوان تاریخی می‌گوید راهکار همیشگی دنیای کفر و استکبار برای مبارزه با اسلام ترویج ناهنجاری‌های اجتماعی از قبیل فساد، فحشا، اعتیاد و امثال این‌ها بوده است./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super