امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 04:32:13 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه در دانشگاه آزاد دولت‌آباد برگزار شد

کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه در دانشگاه آزاد دولت‌آباد برگزار شد

به گزارش برخوارنیوز، دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی کوتاه مدت تحت عنوان «کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی» ویژه کارکنان این واحد به مدت ۱۶ ساعت نمود.

مسئول دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی واحد دولت آباد در خصوص لزوم برگزاری کارگاه این کارگاه گفت: امروزه آمار بالای مرگ ‌و میر ناشی از بیماری‌های قلبی، سوانح رانندگی و فراوانی حوادث غیرمترقبه توجه جدی به آموزش کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی را برای همه خانواده‌ها در اهمیت بالا قرار داده است.

مهندس حمید جعفری افزود:  این کارگاه با هدف آشنایی و ارتقاء سطح آگاهی کارکنان با کمک‌های اولیه و فوریتهای پزشکی در سوانح و تصادفات و حوادث است، تا در زمان نیاز با آمادگی کامل در حساس‌ترین لحظات به یاری دردمندان بشتابیم.

دکتر سید محمود طهماسبی، مدرس این کارگاه، طی این دوره فراگیران را با خدمات فوریت‌های پزشکی، آشنایی با سیستم بدن، مدیریت راه هوایی، نحوه امدادرسانی به مصدومین اولیه در زمان شکستگی، زخم، خونریزی، سوختگی و موارد دیگر از جمله فشار خون ، دیابت و احیای قلبی و ریوی آشنا نمود. / انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super