امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 04:44:41 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / ایثار و شهادت / تشییع و خاکسپاری پنجمین شهید مدافع حرم در برخوار

تشییع و خاکسپاری پنجمین شهید مدافع حرم در برخوار

به گزارش برخوارنیوز، شهید سیدهادی حسینی از رزمندگان تیپ فاطمیون  از تبعه افغانی  در جنگ با تکفیری‌ها در سوریه به شهادت رسید .

شهید سید هادی حسینی ۵ اردیبهشت ۱۳۶۰ متولد و در هشتم تیر ماه امسال در سن ۳۵ سالگی در سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید .

مراسم وداع با شهید سیدهادی حسینی امشب همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد امام صادق شهر حبیب آباد برگزار می شود.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید فردا جمعه ۲۵ تیر بعد از نماز عبادی،‌ سیاسی جمعه از مصلی برگزاری نماز جمعه شهر حبیب آباد، مسجد امام صادق (ع) به طرف امامزاده عبدالمومن و گلزار شهدای شهر حبیب‌آباد برگزار می‌شود .

مراسم بزرگداشت شهید سیدهادی حسینی روز شنبه ۲۶ تیر ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ در مسجد امام صادق (ع) شهر حبیب آباد برگزار می‌شود .

آیین بزرگداشت هفتمین روز این شهید روز ۵ شنبه ۳۱ تیر ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در مسجد امام صادق (ع) شهر حبیب آباد برگزار می‌شود .

شهید سید هادی حسینی پنجمین شهید مدافع حرم در شهرستان برخوار است که پس از شهید محمدجمعه رسولی از تیپ فاطمیون،‌ شهید محمدجواد قربانی از شهر سین، شهید مرتضی زارع از اسلام آباد خورزوق و شهید عبدالحسین یوسفیان از شهر دستگرد در دفاع از حریم  اسوی صبر و استقامت، حضرت زینب کبری (س) ‌به  به فیض شهادت  نایل آمد .

محمد حسین کفعمی فرمانده سپاه ناحیه برخوار در جلسه هماهنگی تشییع و خاکسپاری این شهید گفت:‌ برای برگزاری آیین بزرگداشت این شهید با خانواده وی هماهنگی شده است .

سعید خدایی بخشدار حبیب آباد گفت:‌ با استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی اقدامات لازم برای اطلاع‌رسانی مراسم‌های شهید سیدهادی حسینی  انجام می‌شود .

/انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super