امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 01:16:45 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / کارگاه «مهارت‌های تعلیم و تربیت یک» در دانشگاه آزاد دولت‌آباد برگزار شد

کارگاه «مهارت‌های تعلیم و تربیت یک» در دانشگاه آزاد دولت‌آباد برگزار شد

به گزارش برخوارنیوز، دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی کوتاه مدت تحت عنوان «مهارت‌های تعلیم و تربیت یک‌« ویژه استادان بورسیه دکترای دانشگا‌های آزاد اسلامی استان اصفهان به مدت ۴۰ ساعت از ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه کرد.

مسئول دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی واحد دولت آباد در خصوص لزوم برگزاری کارگاه «مهارت‌های تعلیم و تربیت یک‌« گفت: این کارگاه می‌تواند سطح کیفی آموزش و پرورش را در بین استادان بورسیه دانشگاه ارتقاء و آن‌ها را با آخرین متدهای آموزشی و تربیتی آشنا کند.

مهندس حمید جعفری افزود: دکتر زهره سعادتمند، به تدریس الگوهای برنامه‌ریزی درس به مدت ۸ ساعت شامل مفهوم برنامه‌ریزی درسی، تهیه طرح درس، بحث و گفتگو پیرامون گروه‌ها و هدف‌های آموزشی و پرورشی پرداخت.

وی گفت: ۸ ساعت از این دوره به مبحث ارزشیابی و اندازه‌گیری پیشرفت تحصیلی اختصاص دارد که دکتر مژگان عارفی با سرفصل‌های تعریف ارزشیابی، اندازه‌گیری و آزمون ارزشیابی تحصیلی، انواع امتحانات- مشخصه و کاربرد آن، استفاده از جدول دو بعدی در طرح سوالات امتحانی و طرح سوالات تشریحی به تدریس آن پرداخت.

جعفری درباره سومین بخش از این کارگاه آموزشی گفت: الگوهای یاددهی با حضور دکتر نرگس کشتی آرای به مدت ۲۴ ساعت با عناوین الگوهای یاددهی و یادگیری شامل، الگوی گاوشگری علمی، الگوی بدیعه‌پردازی، الگوی تفکر استقرایی، الگوی پیش سازمان دهنده و الگوی دریافت مفهوم الگوی یادسپاری حقایق در حال تدریس است.

مسئول دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی واحد دولت آباد از جمله منابع این دوره آموزشی را  کتاب‌های، برنامه‌ریزی طرح درس، برنامه‌ریزی درسی برای یادگیری بهتر، چند مبحث اساسی در برنامه‌ریزی درسی و راهنمای عملی برنامه‌ریزی درسی بیان کرد./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super