امروز چهارشنبه , ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Wednesday , 24 April , 2024 ساعت 10:28:38 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در برخوار برگزار شد

مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در برخوار برگزار شد

به گزارش برخوارنیوز، به مناسبت روز خبرنگار و به همت نیروی انتظامی شهرستان برخوار و شهرداری دولت‌آباد، مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان برخوار به صورت جداگانه برگزار شد.

در مراسم نخست که در محل فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان برخوار برگزار شد سرهنگ صادقی فرمانده نیروی انتظامی و صابری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد برخوار و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند. در این مراسم سرهنگ صادقی پیرامون اهمیت حرفه خبرنگاری بیاناتی ایراد نمودند.

در ادامه صابری مسئول ارشاد برخوار به بیان مشکلات و مطالبات جمعی اصحاب رسانه پرداخت و در پایان توسط فرمانده نیروی انتظامی از خبرنگاران با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

در مراسم دیگری که در شهرداری دولت‌آباد با حضور فرماندار، شهردار، نماینده شورای شهر و مسئول اداره فرهنگ و ارشاد برخوار و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد، هر یک از خبرنگاران به طرح سوال پرداختند و مسئولین به سوالات پاسخ دادند. در پایان پس از صرف ناهار از کلیه خبرنگاران با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super