امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 05:14:03 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / ایثار و شهادت / اقتدار و عظمت کشورمان مدیون خون شهداست

اقتدار و عظمت کشورمان مدیون خون شهداست

به گزارش برخوارنیوز به نقل از ایمنا، همزمان با نخستین سالگرد تدفین دو شهید گمنام در شهر کمشچه،‌ پنجمین یادواره ۲۵ شهید این شهر برگزار شد.

حسینعلی حاجی از رزمندگان دفاع مقدس و نماینده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت:‌ اقتدار و عظمت فعلی کشورمان مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است و اصفهانی‌ها در دوران جنگ تحمیلی به خوبی درخشیدند.

وی افزود:‌ پیشرفت‌‌هایی که در عرصه‌های هسته‌ای، علمی، فرهنگی و نانو در کشورمان به دست آمده است در سایه خون شهدای والامقام بوده و امروز باید ما قدردان خون شهدا باشیم.

حسینعلی حاجی یکی از رسالت‌‌های مهم همگان را ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه نام برد و گفت: همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کرد.

وی خانواده‌‌های معظم شهدا را هم یکی از افتخارات بزرگ و سرمایه‌های ملی برای کشورمان دانست و افزود: این خانواده‌‌ها با تقدیم فرزندانشان در راه انقلاب درس بزرگی به ما دادند که باید در تمام زندگی خود این الگو را سرلوحه کار خود قرار دهیم./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super