امروز سه شنبه , ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 16 April , 2024 ساعت 12:27:28 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / افتتاح ۷۴ پروژه به مناسبت هفته دولت در برخوار

افتتاح ۷۴ پروژه به مناسبت هفته دولت در برخوار

به گزارش برخوارنیوز، فرماندار شهرستان برخوار در نشست خبری روز گذشته که به مناسبت هفته دولت و با حضور خبرنگاران شهرستان برخوار صورت گرفت، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت به بیان فعالیت‌های انجام گرفته، مشکلات شهرستان از جمله اشتغال،  آلودگی هوا، مهاجرت، مسائل فرهنگی و نیازها و چشم‌انداز آینده شهرستان برخوار پرداخت.

عبدانی از  افتتاح ۷۴ پروژه به مناسبت هفته دولت و همچنین مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید خبر داد.

وی پروژه‌های در دست افتتاح را مربوط  به زیرساخت‌های صنعت برق،  پروژه‌های ورزشی، آسفالت معابر، آبیاری قطره‌ای فضاهای سبز شهری و همچنین افتتاح سه باب مدرسه در آستانه بازگشایی مدارس برشمرد. این در حالی است که شهرستان برخوار با تراکم بالای دانش‌آموزی دارای بیشترین بافت‌های فرسوده آموزشی می‌باشد.

عبدانی در ادامه ضمن بیان معضلات و مشکلات مربوط به آلاینده‌های مربوط به شهرک صنعتی، به مواردی همچون تعطیلی تعدادی از واحدهای صنعتی، انتقال تعدای از آن‌ها به خارج از شهرها ، تغییر کاربری و موظف کردن آن‌ها به بهینه‌سازی و رعایت استانداردهای مربوطه وهمچنین اقدامات مربوط به جلوگیری از افزایش آلودگی هوا مانند توسعه فضای سبز و انجام ۵ هکتار طاق‌کاری اشاره کرده و نسبت به تعطیلی آن‌ها در صورت رعایت نکردن استانداردها در فرصت باقی مانده‌ هشدار داد.

فرماندار برخوار تصریح کرد: به تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی اخطار لازم داده شده است و در صورت عدم رعایت استانداردها و عدم بهینه‌سازی این واحدهای صنعتی و تولیدی تعطیل خواهند شد یا تغییر کاربری خواهند داد.

عبدانی همچنین از آغاز سرشماری نفوس و مسکن از آبانماه سال جاری خبر داد و ضمن درخواست از شهروندان جهت همکاری با مأموران سرشماری، به چگونگی سرشماری این دوره اشاره کرد و گفت: در این دوره ۱۲۰۰ نفر کار  سرشماری را انجام خواهند داد.

وی گفت: قرار است ۴۰ درصد به صورت خود اظهاری توسط مردم و با مراجعه به سایت مربوطه انجام گردد و فقط ۶۰ درصد آن توسط افراد با مراجعه حضوری انجام می‌گیرد.

در پایان فرماندار شهرستان ضمن تقدیراز مسئولان شهرستان، خواستار همکاری و همدلی بیشتر در بین آن‌ها جهت پیشرفت و رفع مشکلات و معضلات شهرستان شد./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super