امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 08:43:26 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / سیاسی / مسیح علی‌نژاد، در دام سرویس‌های جاسوسی

مسیح علی‌نژاد، در دام سرویس‌های جاسوسی

به گزارش برخوارنیوز به نقل از اتاق خبر، نام اصلی وی معصومه علی‌نژاد قمی است که به جوجه اردک زشت هم معروف بوده و درسال ۱۳۵۵ در «قمی‌کلا» بابل در میان خانواده‌ای مذهبی و پدر و مادری کشاورز به دنیا آمد.

خبرنگاری را از سال ۱۳۷۸ با روزنامه‌ «همبستگی» آغاز کرد و بعد از آن خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «ایلنا» در مجلس ششم بود که به دلیل بی‌احترامی به قوانین و سرقت اسناد اداری محرمانه، از مجلس هفتم اخراج شد و همین امر علی‌نژاد را طعمه خوبی برای سرویس جاسوسی انگلیس قرار داد تا از وی یک جاسوس تربیت کنند و از همان زمان بود که وی به دام MI6 افتاد.

از علی‌نژاد در روزنامه‌های «شرق»، «بهار»، «وقایع اتفاقیه»، «هم‌میهن» نیز نوشته‌هایی منتشر شده است.

سیاه نمایی از اوضاع کشور و توهین به مردم و رییس جمهور

وی در آخر به روزنامه «اعتماد ملی» ارگان رسمی حزب یکی از سران فتنه پیوست و در سیاه نمایی از اوضاع کشور و اهانت به مردم و رئیس جمهور قانونی کشور کم نگذاشت تا جایی که در مقاله جنجالی‌ای به نام «آواز دلفین‌ها» مردم را به دلفین‌های گرسنه و رئیس جمهور را به مربی تربیت دلفین‌ها تشبیه کرد، که برای ربودن لقمه‌ای غذا از دست مربی، صدا از خودشان در می‌آورند و حرکات دلفریب نمایشی انجام می‌دهند؛ توهین این مقاله در حدی بود که منجر به عذرخواهی مدیر مسئول وقت این روزنامه شد.

بر اساس همان نظریه پرتره‌سازی است که پس از دزدی محرمانه علی نژاد، مطبوعات غربی به تعریف و تمجید پرداختند و در مقالات مختلفی همچون «مسیح در برابر احمدی نژاد» (می ۲۰۰۸، هفته‌نامه تایمز آمریکا) ، وی را به زاویه‌گیری بیشتری از نظام تشویق کردند و این چنین بود که مقدمه چینی‌ها جای خود را به مواضع تندتر علیه نظام داد و وعده جایگاه ارزشمند، فرصت‌های شغلی، تحصیلی، حقوق و مزایای قابل توجه، قلم این خبرنگار را علیه منافع نظام و انقلاب تبدیل کرد.

طعمه‌ای برای سرویس جاسوسی انگلیس

از آنجایی که تحصیلات وی به دیپلم خلاصه شده بود،  در سال ۱۳۸۶، به بهانه ادامه تحصیل راهی لندن شد و شهر گران قیمت لندن و داشنگاه «آکسفورد بروکز» را انتخاب کرد. علی‌نژاد طعمه خوبی برای سرویس جاسوسی انگلیس بود، در این مدت به خوبی تربیت شد و این چنین، نقش خود در فتنه ۸۸ را به خوبی ایفا کرد و به حمایت علنی از سران فتنه پرداخت.

در ادامه هم خروج وی از کشور به بهانه ادامه تحصیل مقدمه‌ای برای آموزش‌های تکمیلی جاسوسی در دانشگاه آکسفورد بود تا طی آن علی نژاد با اکانت «OXFORD GIRL»  در شبکه اجتماعی توییتر به هدایت آشوب‌ها و اغتشاشات داخل ایران بپردازد و توانست نقش مهمی در تحریک احساسی طرفداران فتنه سبز و پروژه کشته‌سازی در آن ایام ایفاء کند.

معرکه‌گیر تجمعات ۲۰ -۳۰ نفره در شهرهای آمریکا

در تابستان ۱۳۸۸، علی‌نژاد مدتی را در آمریکا به سر برد و بههمراه عناصر افراطی و نفوذی مدعی اصلاحطلبی، معرکهگیر تجمعات ۲۰-۳۰ نفره ضد انقلاب در شهرهای واشنگتن، نیویورک و بوستون شد. در این تجمعات عناصری نظیر محسن سازگارا، فاطمه حقیقتجو، علی افشاری، علیاکبر موسوی خوئینی، محمد تهوری، احمد باطبی، مسیح علینژاد  و… حضور پیدا میکرده و ضمن معرکهگیری تلاش کردند تا خود را نزد طرف آمریکایی، فعال و به درد بخور نشان دهند.

از سوی دیگر علی نژاد در این مدت تلاش کرد با باراک اوباما مصاحبه کند، ولی با وجودی که ویزای آمریکای وی به منظور مصاحبه با اوباما به وی داده شده بود و با توجه به اینکه علی‌نژاد در طول این سال‌ها خدمات شایان توجهی به اربابان آمریکاییش کرده بود، ولی تا زمان پایان مهلت ویزایش، موافقت دولت آمریکا با درخواست مصاحبه نهایی نشد و علی‌نژاد دست ازپا درازتر به انگلستان برگشت.

شیوه امرار معاش در آمریکا

هر چند که در مدت اقامت خود در آمریکا هم بیکار ننشست و با حضور در تجمعات سلطنت‌طلبان و منافقین در کنار مطرب‌ها و رقاصه‌های فراری به سخنرانی علیه نظام پرداخت و از این طریق در مدت اقامت خود در آمریکا امرار معاش کرد.

با جمع‌شدن بساط فتنه و آرزو به دل ماندن دشمنان نظام، «کمپین آزادی های یواشکی زنان» از سوی علی‌نژاد علم شد.

علم کردن «کمپین آزادی های یواشکی زنان»

وی در این صفحه فیس‌بوکی از زنان و دختران داخل کشور می‌خواهد که عکس‌های بی‌حجاب خود را در عرصه‌های عمومی (کوچه و خیابان و پارک و…) با دیگران به اشتراک بگذارند تا به این طریق، ضمن دهن‌کجی به قوانین جمهوری اسلامی، قبح بی‌حجابی را هم در سطح جامعه بشکنند. متاسفانه در ماه‌های اول راه‌اندازی این کمپین، تعدادی از زنان و دخترانی که مع الاسف (به دلیل ضعف‌های فرهنگی و کم‌کاری‌های دستگاه‌های متولی فرهنگ کشور) دچار غرب‌زدگی و بحران هویتی هستند، به دعوت او پاسخ دادند و عکس‌های شخصی باحجاب و بی‌حجاب خود را در اختیار علی‌نژاد گذاشتند.

البته این ماجرا آنگونه که اپوزیسیون خارج از کشور سناریوی آن را طراحی کرده بودند، پیش نرفت چنانچه علی نژاد با هدف تبلیغ کمپین ضدارزشی آزادی های یواشکی در برنامه "روی خط" شبکه صدای امریکا حاضر شد تا از این طریق طرح یادشده را تبلیغ و فراخوان عمومی خود را تکرار کند. علی نژاد در معرفی این صفحه اعلام کرد که تمامی تصاویر موجود در این صفحه فیسبوکی را با اجازه بانوان صاحب عکس منتشر کرده است و تمامی افراد، خودشان با رضایت کامل عکس‌هایشان را برای مشارکت در کمپین ارسال کرده‌اند اما  درست چند دقیقه بعد از ادعای علی‌نژاد، خانمی با شبکه صدای آمریکا تماس گرفت و اعلام کرد که عکس خصوصی او را "بدون اجازه" از صفحه شخصی‌اش سرقت کرده و در آن صفحه فیسبوکی به عنوان عکس ارسالی مخاطبان منتشر کرده‌اند.

با گذشت چند ماه اولیه از راه‌اندازی این کمپین و رو شدن دست علی‌نژاد و انگیزه‌های سیاسی وی برای کوبیدن نظام و اعتقادات مردم ایران (البته تمام شدن تاریخ مصرف آن برای غرب) و جواب نگرفتن ترفندهایی چون اضافه کردن بخش «آزادی‌های یواشکی مردان» و اباطیلی از این دست، تعداد طرفدارن این صفحه به شدت افت کرد و کم‌کم در بین مخاطبان داخلی آن به محاق رفت.

افشای اسرار حریم شخصی و جریانات خصوصی

مسیح علی‌نژاد بعد از فروکش کردن اقبال نسبت به کمپین کذاییش، برای تحت توجه ماندن، دست به افشای اسرار حریم شخصی و جریانات خصوصی زندگی خود کرده است.

وی که از مروجین فمینیسم است از همسر اول خود نیز طلاق گرفته و چندی پیش روابط عاشقانه خود با کامبیز فروهر روزنامه‌نگار و بازیگر ضدانقلابی هالیوود و عضو هیئت موسس انجمن بین‌المللی روزنامه‌نگاران ایرانی مقیم خارج کشور که ساکن آمریکا است را بر ملا کرد.

وی به تازگی نیز خبر از ازدواج خود با این فرد داده است و به خیالش قصد دارد، پیشتاز آزادی زنان به سبک غربی شود. انتشار عاشقانه‌های او و همسرش که علی‌نژاد را «عقاب قمی کلا» می‌خواند در صفحات شخصی شبکه‌های‌ اجتماعی، نشان از به سیم آخر زدن علی‌نژاد و تلاش برای خراب‌کردن همه پل‌های پشت سرش دارد انتهای پیام /.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super