امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ برابر با Tuesday , 19 March , 2024 ساعت 07:05:18 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / کشف یک میلیارد ریال دستمال‌کاغذی غیربهداشتی در برخوار

کشف یک میلیارد ریال دستمال‌کاغذی غیربهداشتی در برخوار

به گزارش برخوارنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از پلمب یک کارگاه تولید و توزیع دستمال‌کاغذی غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی صادقی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید و توزیع دستمال‌کاغذی غیربهداشتی در یک کارگاه تولیدی بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان برخوار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و همراه با مأموران اداره بهداشت و درمان شهرستان برخوار به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تصریح کرد: در بازرسی از کارگاه بیش از ۲۵ هزار بسته دستمال‌ کاغذی با برچسب جعلی، ۴۷ کارتن سفره یکبار مصرف، ۱۲۵ کیسه حاوی جعبه‌های خالی دستمال‌کاغذی، ۵۵ رول بزرگ دستمال‌ کاغذی و تعداد زیادی مواد اولیه جهت ساخت دستمال‌ کاغذی بدون داشتن هرگونه پروانه بهداشتی کشف شد.

وی ارزش مواد اولیه و دستمال‌های مکشوفه را توسط کارشناسان یک میلیارد ریال دانست و گفت: اداره بهداشت، غیربهداشتی بودن این دستمال‌ها را تأیید کرده است.

سرهنگ صادقی با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super