امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 19 April , 2024 ساعت 10:50:45 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / مسئولین قدر مردم را بدانند

مسئولین قدر مردم را بدانند

به گزارش برخوارنیوز، نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته دولت‌آباد اظهار داشت: پدر بزرگوار حجت‌الاسلام محمودآبادی یکی از ارکان مهم در حمایت از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود و خدمات فراوانی برای نیروهای بسیج انجام داد.

حاجی با اشاره به جایگاه ایران در معادلات سیاسی منطقه گفت: امروزه نظام اسلامی در منطقه غرب آسیا دست برتر را دارد و نظام اسلامی به مفهوم مکتب شیعه و گفتمان انقلاب و گفتمان امام راحل (ره) می‌باشد.

وی افزود: عده‌ای در مقابل گفتمان امام (ره) یک گفتمان بدلی و جعلی به نام داعش ایجاد کردند ولی به برکت فداکاری مجموعه‌هایی که امام (ره) بنیان گذاشتند و تدابیری که مقام معظم رهبری اندیشیدند بزودی شکست خواهند خورد.

نماینده برخوار عنوان کرد: امام (ره) در سال ۶۷ فرمودند بسیج جهانی اسلام باید در کشورهای اسلامی ایجاد شود و امروز این امر محقق گردیده است.

حاجی با اشاره به تشکیل گروه‌های مقاومت در برابر داعش و تکفیری‌ها افزود: امروز برای تشکیل جبهه مقاومت، همه اعم از شیعه و سنی در صف واحد قرار دارند. فلسطینیان تیپ الاقصی را تشکیل دادند، سنی‌های سیستان و بلوچستان تیپ نقیون را و به توصیه حضرت آیت‌الله سیستانی ۷ هزار رزمنده بسیجی در قالب حشد‌الشعبی از عراق در حلب حضور یافتند و همه متحد در مقابل داعش در حال جنگ هستند و فرماندهی همه این‌ها با انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم برخوار تصریح کرد: به برکت فدارکاری‌های رزمندگان اسلام، امنیت پایدار در ایران برپاست و گواه آن گفته سازمان‌های بین‌المللی هوانوردی است که فضای ایران را امن‌ترین فضا برای پروازهای بین‌المللی معرفی کرده است.

حاجی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بحمدالله ظرفیت‌های زیرساختی در کشور فراوان است و خداوند برای ملت ایران چیزی کم نگذاشته است. وجود منابع نفتی و گازی و بهره‌مندی از چهار فصل و نیروهای انسانی متعهد و متخصص تنها گوشه‌ای از این ظرفیت‌هاست.

وی اذعان داشت: بر ما و مسئولین است که قدر این مردم را بیشتر بدانیم و در جهت حل مشکلات جامعه قدم برداریم و اگر کوتاهی کنیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.

حاجی گفت: در بررسی پیرامون قراردادهای نفتی اخیر روشن شد علت اینکه شرکت‌های خارجی تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران دارند این است که آن‌ها علاوه بر دریافت هزینه‌ها و سود خود، مبلغ ۸ میلیارد دلار به جیب می‌زنند و این مبلغ برابر با ۲۴ هزار میلیارد تومان یعنی بودجه عمرانی یک سال کشور است. / انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super