امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 09:43:26 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی، آموزشی در هفته نیروی انتظامی برگزار شد

بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی، آموزشی در هفته نیروی انتظامی برگزار شد

به گزارش برخوارنیوز به نقل از شمال اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در هفته نیروی انتظامی در برخوار خبر داد.

علی صادقی در آخرین روز از هفته  نیروی انتظامی در نشست خبری، ارائه خدمات پزشکی رایگان به مردم در نماز جمعه، نشست‌های تخصصی با مردم در مساجد و اماکن عمومی، صبحگاه مشترک‌، تجلیل از عوامل ساعی و نمونه‌های ترافیکی، عیادت از بیماران دیالیزی، برگزاری نمایشگاه فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی، تسریع در روند آزاد‌سازی موتور سیکلت‌های توقیفی تا ۱۷ مهر، دیدار با ۱۶ خانواده شهید امنیت برخوار، برگزاری مسابقات تیر اندازی، مانور موتور سیکلت سواران قانونمند، دیدار از علما و ائمه جمعه و غبار روبی گلزار شهدا را از مهمترین برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در برخوار برشمرد.

وی از کاهش ۳۳ درصدی سرقت و افزایش ۱۰۸ درصدی کشفیات مغازه‌های سرقت شده خبر داد و گفت: شهرستان برخوار در ۶ ماه گذشته ۷۶ درصد کشفیات سوخت قاچاق و ۲۱ درصد کشفیات کالاهای دیگر قاچاق را داشته است.

/ انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super