امروز شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Saturday , 20 April , 2024 ساعت 04:01:31 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / برگزاری طرح جهادی قرآنی سبحان در امامزاده نرمی

برگزاری طرح جهادی قرآنی سبحان در امامزاده نرمی

به گزارش برخوارنیوز، محفل انس با قرآن کریم، طرح جهادی قرآنی سبحان روز گذشته همزمان با نماز مغرب و عشاء در جوار بارگاه ملکوتی حضرت سیدالکریم علیه‌السلام معروف به امامزاده نرمی با حضور مسئولین شهرستان برخوار، دانش‌آموزان گرامی و اولیاء ارجمندشان برگزار گردید.

در این محفل بزرگ قرآنی  بابایی مسئول آموزش و پروش برخوار ضمن تشکر از برگزارکنندگان این برنامه با بیان اینکه، قرآن راهگشای زندگی مسلمانان است، افزود: ما باید عمل به قرآن و استفاده از این کلام روحبخش الهی را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

در این مراسم برنامه‌هایی توسط حافظ روشن دل کل قرآن کریم آقای کبیری و تلاوت قاریان کشوری برگزار شد.

 در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان در این محفل نورانی و معنوی  جوایزی از قبیل کمک هزینه سفر به مشهد مقدس (یک نفر) و هدیه قرآنی به (ده نفر) اهداء گردید.

شایان ذکر است در طرح جهادی سبحان نیروهای قرآنی منتخب طی برنامه‌ای تدوین شده به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و پس از استعدادیابی از دانش‌آموزان، تمهیدات لازم جهت آموزش قرآن به دانش‌آموزان مستعد را فراهم می‌کنند.

در این طرح نیروهای قرآنی متخصص در زمینه‌های حفظ و قرائت قرآن از دانش خود استفاده کرده و دانش‌آموزان مستعد را بر اساس توانمندی آن‌ها به تفکیک تقسیم‌بندی می‌کنند‌. برگزاری محافل انس با قرآن و تشکیل کلاس‌های قرآنی و تشکیل حلقه‌های معرفتی از عمده فعالیت‌های این طرح می‌باشد‌.

/انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super