امروز شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Saturday , 20 April , 2024 ساعت 07:19:41 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / پیام تسلیت فرماندار برخوار در پی درگذشت آیت‌الله رفسنجانی

پیام تسلیت فرماندار برخوار در پی درگذشت آیت‌الله رفسنجانی

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر در آستانه سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) از عروج روح بلند یار دیرین امام (ره) و رهبری معظم، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطلع شدیم.

شخصیت جامع‌الاطراف و جایگاه معنوی، سیاسی و اجرایی این بزرگ مرد تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به ویژه نگاه عقلانی، روحیه میهن دوستی، سازندگی و حرکت دادن کشور به سمت تعالی و پیشرفت از نقاط عطف زندگی سیاسی و اجتماعی ایشان و زمینه‌ساز پیشرفت کشور و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و یاد و نامشان در اذهان علاقمندان کشور و دوستداران نظام همواره باقی مانده و چراغی فرا روی آینده خواهد بود. همچنین بسترسازی و حمایت آن فقید فرزانه از دولت تدبیر و امید و رویکرد‌های  آن به ویژه عقلانیت و اعتدال شایسته تمجید و امتنان می‌باشد.

ضمن تسلیت مصیبت دردناک فقدان این شخصیت ارزنده، رجل بارز سیاسی و سنگ زیرین آسیاب به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، بازماندگان محترم و همه مردم ایران از جمله شهروندان فهیم و انقلابی شهرستان برخوار، از درگاه ایزد متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

 اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان برخوار

/انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super