امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 02:45:31 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / دیدار صمیمی اصحاب رسانه با فرماندار محترم شهرستان برخوار

دیدار صمیمی اصحاب رسانه با فرماندار محترم شهرستان برخوار

tajmiriبه گزارش برخوارنیوز، در این نشست  فرماندار شهرستان برخوار تأکید کرد: خواست همه ما از جمله نماینده محترم شهرستان  و دیگر مسئولین، ارتقاء جایگاه شهرستان برخوار می‌باشد و این تلاش همه ما را می‌طلبد.

اسفندیار تاجمیری اضافه کرد: شهرستان برخوار همجوار شهر اصفهان و شاهین‌شهر است و از نظر قدمت و سابقه فرهنگی و مذهبی قابل توجه می‌باشد ولی جایگاه مطلوبی در استان ندارد از این رو رسانه‌ها می‌توانند با رعایت ضوابط قانونی و اخلاقی این شهرستان را به جایگاه واقعی خود سوق دهند.

فرماندار برخوار اذعان داشت: تعامل با رسانه‌ها در اولویت کاری فرمانداری برخوار است و از این رو سرو سامانی به وضعیت روابط عمومی فرمانداری خواهیم داد تا حلقه ارتباط این نهاد با رسانه‌ها به نحو مطلوبی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان برخوار یکی از آسییب‌های این شهرستان را ساکن نبودن مسئولین در این شهرستان عنوان کرد و گفت:  تقریبا ۹۸ درصد مسئولین شهرستان برخوار در این شهرستان ساکن نیستند و همینطور درصد بالایی از کارمندان ادارات نیز ساکن شهرستان نیستند و این خود باعث عدم ارتباط مؤثر مسئولین با شهروندان و جامعه هدف شده است.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super