امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 10:28:50 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / تجهیز مرکز پزشکی ولی عصر دولت‌آباد به تست ورزش

تجهیز مرکز پزشکی ولی عصر دولت‌آباد به تست ورزش

به گزارش برخوارنیوز، تست ورزش قلب یکی از مهم‌‌ترین روش‌های بررسی بیماری‌های عروق قلب و رگ‌‌های کرونری قلب است.

بیماری‌های قلبی از طریق تحمیل ورزش و فعالیت بدنی شدید به فرد آشکار می‌شوند. زمانی که بیمار شروع به ورزش می‌‌کند، عضلات نیاز بیشتری به خون‌رسانی دارند و بنابراین قلب مجبور است تندتر و قوی‌تر ضربان بزند و به این ترتیب حین ورزش، خود قلب از همه اعضای بدن فعال‌تر بوده و نیاز به خون‌رسانی بیشتری دارد.

در یک قلب سالم رگ‌‌های کرونری می‌‌توانند هنگام انجام تست ورزش قلب، جوابگوی این نیاز افزایش یافته خون‌رسانی باشند، اما زمانی که رگ‌‌های کرونری دچار تنگی هستند، هنگام انجام تست ورزش، قلب از عهده‌ی این کار بر نمی‌‌آید و دچار کمبود خون‌‌رسانی و کمبود اکسیژن شده و متعاقب آن دچار درد می‌‌شود؛ در این شرایط هنگام انجام تست ورزش قلب ، تغییراتی در نوار قلبی، فشار خون و ضربان قلبی ایجاد می‌‌شود که بیماری قلبی را آشکار می‌سازد.

با مجهز شدن مرکز پزشکی ولی عصر دولت‌آباد  به تجهیزات تخصصی و حضور متخصص قلب شاهد آثار مثبت دیگری از اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان هستیم و مردم می‌توانند به راحتی از خدمات بهتر در جهت رفع مشکلات درمانی بهره‌مند گردند.

 لازم به ذکر است کلیه بیماران نیازمند به دستگاه تست پزشکی ورزش در شهرستان برخوار می‌توانند با مراجعه به مرکز پزشکی ولی عصر دولت‌آباد و یا تماس با شماره تلفن  ۴۵۸۶۲۰۴۲ نوبت گرفته و از امکانات این مرکز برای مداوای خود استفاده کنند./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super