امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 19 April , 2024 ساعت 10:07:07 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / همایش «نقش زن در پیروزی انقلاب اسلامی» برگزار شد

همایش «نقش زن در پیروزی انقلاب اسلامی» برگزار شد

به گزارش برخوارنیوز، همایش «نقش زن در پیروزی انقلاب اسلامی» با حضور خانم دکتر احمدی  مشاور وزیر و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده وزارت آموزش و پرورش، خانم دکتر اثنی‌عشران مدیر کل امور دفتر بانوان و خانواده استانداری اصفهان، خانم شهریاری مشاور و کارشناس مسئول دفتر امور بانوان و خانواده اداره کل آموزش و پرورش اصفهان صبح امروز در سال ۱۱ آبان فرمانداری برخوار برگزار شد.

در این همایش که جمعی از مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی شهرستان، رابطین امور بانوان ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق همجوار و مدیران مدارس شهرستان حضور داشتند، بابایی مسئول آموزش و پرورش برخوار ضمن خوش‌آمدگویی و خیر مقدم به حضار محترم و تبریک ایام‌الله دهه فجر، پیرامون نقش و وظایف ویژه فرهنگیان در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهیدان با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مطالبی  مطرح نمود.

در ادامه تاجمیری فرماندار شهرستان در خصوص  نقش جامعه زنان در بخش‌های مدیریت خانواده، مسائل اجتماعی و مدیریت جامعه اشاره و اظهار داشت علی‌رغم اینکه ۵۰ درصد شهروندان جامعه را زنان و بانوان تشکیل می‌دهند، آمارها بیانگر موفقیت‌های جامعه زنان در بخش‌های مختلف است. 

به  دنبال آن یکی از فرهنگیان به نمایندگی از طرف فرهنگیان شهرستان به ارائه  بیش از بیست مورد از چالش‌ها  و فرصت‌ها اشاره کرد.

 پس از آن، خانم احمدی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده در وزارت آموزش و پرورش، ضمن بحث پیرامون درخواست‌های مطرح شده، بیش از هشت راهکار در خصوص استفاده مناسب از فرصت‌ها برای آمادگی و آموزش هرچه بهتر دانش‌آموزان  جهت حفظ انقلاب  و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیان نمود.

در حاشیه این همایش، قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش  استان اصفهان  در جلسه‌ای که در دفتر فرماندار با حضور سرکار خانم احمدی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده در وزارت آموزش و پرورش وسرکار خانم اثنی‌عشران مسئول امور بانوان استانداری، احمدی معاون پرورشی، محمدی معاون آموزش متوسطه، اعتدالی رئیس اداره حراست و سرکارخانم شهریاری کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان  اصفهان‌، تاجمیری فرماندار شهرستان و بابایی مسئول آموزش و پرورش شهرستان برخوارتشکیل شد، مطالب و توصیه‌های لازم در ارتباط با جایگاه فرهنگیان در نظام تعلیم و تربیت و اهمیت ویژه آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف ارائه نمود.

همین راستا عصر امروز نیز نشستی صمیمی با شرکت مدیران مدارس شهر دستگرد با حضور سرکار خانم احمدی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده  در وزارت آموزش و پرورش ، بابایی مسئول آموزش و پرورش شهرستان برخوار،  شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دستگرد در دبیرستان نمونه دولتی فاطمه زهرا تشکیل شد.

/انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super