امروز شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Saturday , 20 April , 2024 ساعت 06:19:56 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / دعوت فرماندار برخوار برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت فرماندار برخوار برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

متن پیام فرماندار بدین شرح است:

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با شعار معنابخشی به زندگی در نیمه دوم قرن بیستم در شرایط مادی و استیلای  فضای دوقطبی بر جهان  آن روز‌، پرسشی بزرگ را در مقابل افکار عمومی دنیا قرارداد و نتیجه کنکاش‌ها و پی بردن به عنصر معنوی و انسانی در بن مایه‌های این حرکت عظیم ملی این انقلاب شکوهمند را در زمره بزرگترین انقلاب‌های دنیا قرارداد‌.

آرزوها و تلاش‌های چند ده ساله جامعه ایران در مسیر دستیابی به آزادی و پیشرفت با خواست و همراهی مردم و رهبری بی‌بدیل بنیانگذارکبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) این پیروزی بزرگ را رقم زد و این حرکت تاریخی با گذراندن دوران‌های درس‌آموز، امروز در قالب مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران با هدایت و راهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش و جدیت خدمتگذاران مردم در عرصه‌های مختلف‌، زمینه تثبیت و اثرگذاری خود را در ابعاد مختلف و در عرصه‌های سیاست خارجی و داخلی فراهم نموده است‌.

در شرایط خطیر فعلی و وجود برخی هجمه‌ها و کج سلیقگی‌های بدخواهان بر علیه منافع ملی کشور، حضور چشمگیر مردم عزیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضرورت داشته و بیانگر وحدت و انسجام ملی و دفاع از آرمان‌ها و حقوق سیاسی و اجتماعی مردم خواهد بود.

بدینوسیله از شهروندان فهیم شهرستان برخوار دعوت به عمل می‌آید با حضور منسجم و یکپارچه خود در این عرصه ملی و سرنوشت ساز برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات خود بیفزایند.

اسفندیار تاجمیری

فـرماندار شـهرستان برخـوار

/انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super