امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ برابر با Tuesday , 19 March , 2024 ساعت 09:14:45 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه برخوار

آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه برخوار

به گزارش برخوارنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان؛ آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه برخوار با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج)، امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان و روحانیون و بسیجیان شهرستان برخوار برگزار شد.

حجت الاسلام محمودآبادی امام جمعه شهرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت زهرا(سلام الله علیها) از زحمات حجت الاسلام طاهری در مدت مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در ناحیه برخوار تقدیر نمودند.

در ادامه جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) گفت: شیطان بعد از رحلت پیامبر سرش را از درونش بیرون آورد، چون زمینه و بستر را آماده دیده است. شیطان عده‌ای را همراه خودش می‌کند و در زمانی می‌تواند به میدان بیاید که هم بستر را فراهم و  هم عده‌ای دور شیطان را بگیرند.

وی افزود: شیطان وقتی رسول خدا رحلت کردند سرش را بیرون آورد سفارش پیامبر را کنار زد و صدها سفارش پیامبر درباره امیرالمونین به عنوان ولی مسلمین کنار زده شد و بعضی‌ها دعوت شیطان را لبیک گفتند. این مسئله امروز هم می‌بینیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: برخی‌ها از درون کشور به دعوت شیطان لبیک گفتند و گفتند تحریم باید باشد که معیشت مردم ارتباط داشته باشد وقتی ندانیم چگونه موضع بگیریم وقتی به دشمن‌گرا بدهیم دشمن تهدید و تحریم را بیشتر می‌شود.

وی گفت: حضرت امام (ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند همین فرمایش امام باعث شده در آمریکا بچه ۵ ساله ایرانی لرزه‌ای بر اندام آن‌ها بیافتد و آن را بازداشت کنند.

در پایان از زحمات مسئول پیشین تقدیر و مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار معرفی شد.

/انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super