امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 04:19:53 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / حضرت زهرا بهترین الگوی حمایت از ولایت است

حضرت زهرا بهترین الگوی حمایت از ولایت است

به گزارش برخوارنیوز حجت الاسلام احسان‌الله محمدی در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار اظهار داشت: مردم و مسئولان با پیروی از حضرت زهرا (س) باید برای حمایت از ولایت و دین صبر، ‌مقاومت و ایستادگی کنند.

وی گفت:‌ در سال ۵۷ با پیروی از ولایت و رهبری دست استکبار را از کشور کوتاه کرد و در راهپیمایی دیروز هم با حضور و اتحاد، نفرت و انزجار خود از آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی اعلام کردند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: مردم و مسئولان ‌باید مواظب گام‌های شیطان که دوری از خدا و دین فروشی به همراه دارد باشند و با اعتماد و توکل به خدا و تقوای درکارها و تلاش برای خدمت رسانی به مردم عزمی جدی داشت.

در این آیین حجت الاسلام مرتضی مطلبی فشارکی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار معرفی و از تلاش‌های سه ساله حجت‌الاسلام اکبر طاهری تجلیل شد.

در ادامه حجت‌الاسلام مطلبی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه برخوار تعامل‌، همفکری و همکاری را مقدمه خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت:‌ باید با برنامه‌ریزی‌، تعامل و روحیه جهادی به مردم خدمت کرد.

حجت الاسلام طاهری در ادامه مردم شهرستان برخوار را مذهبی،‌ خون‌گرم و ولایت‌مدار معرفی کرد.

/انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super