امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 04:37:38 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / کاروان‌های شادی دهه ولایت در بقاع متبرکه شهرستان برخوار برپا می‌شود

کاروان‌های شادی دهه ولایت در بقاع متبرکه شهرستان برخوار برپا می‌شود

به گزارش برخوارنیوز به نقل از صاحب نیوز، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های صورت گرفته در دهه ولایت کلیه بقاع متبرکه شهرستان برخوار آذین‌بندی می‌شوند.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار افزود: به منظور برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت ستاد برگزاری این دهه با حضور اعضا هیئت اُمنا بقاع متبرکه و مدیران مراکز فرهنگی، قرآنی بقاع متبرکه شهرستان برخوار تشکیل و برای برگزاری ویژه برنامه‌های این دهه برنامه‌ریزی و این برنامه‌ها به مدیران اجرایی این اماکن متبرکه ابلاغ شد.

وی ادامه داد: براین اساس مقرر شد تا در روز عید غدیر خم کاروان‌های شادی در جوار حرم مطهر امامزاده ادهم (ع) دستگرد، امامزاده سید‌الکریم (ع) دولت‌آباد و امامزاده سید کمال‌الدین (ع) مبارکه برپا شود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار عنوان کرد: همچنین در روز عید غدیر خم در جوار حرم مطهر این امامزادگان عظیم‌الشان نیز خطبه‌خوانی غدیر به همراه اجرای صیغه اخوت نیز اجرا و میثاق‌‌نامه‌ای نیز تهیه شده است که به امضا همه زائران این اماکن متبرکه نیز می‌رسد و در پایان از همه خادمان بقاع متبرکه نیز به مناسبت عید سعید غدیر خم نیز تجلیل می‌شود.

/انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super