امروز سه شنبه , ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 16 April , 2024 ساعت 05:35:05 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / مرکز توانبخشی طلوع حامی مددجویان نیازمند

مرکز توانبخشی طلوع حامی مددجویان نیازمند

به گزارش برخوارنیوز، مسئول مرکز توانبخشی طلوع در نمایشگاه اوقات فراغت، خلاقیت و اقتصاد مقاومتی پارک معلم دولت‌آباد گفت: مرکز توانبخشی طلوع در سال ۱۳۷۹ با مجوز سازمان بهزیستی افتتاح شد و طی ۱۷ سال فعالیت در سطوح مختلف به سطح مرکز جامع تبدیل شده است.

سیدمحمود سیدمحمودیان افزود: این مرکز در ۲ گروه سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال فعالیت داشته و به مددجویان خدمت‌رسانی می‌نماید.

وی خاطرنشان کرد: مرکز طلوع با هدف آماده‌سازی مددجویان برای زندگی بهتر و استقلال از خانواده اقدام به برگزاری کارگاه‌های حرفه‌ای صنایع چوب، شمع و چرم نموده است تا در این راستا مددجویان بتوانند مهارت‌های خودباوری، اعتماد به نفس و خودیاری را در خود تقویت نمایند.

مسئول مرکز توانبخشی طلوع همچنین افزود: این مرکز با مجوز بهزیستی مجموعه کلاس‌های آموزشی و مهارتهای زندگی و آموزش‌های پیش از ازدواج را برگزار می‌نماید و در کنار خدمات بهزیستی، مجری خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای در سطح اصقهان و شهرستان‌های  برخوار و شاهین‌شهر می‌باشد.

/انتهای پیام/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super