امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 01:50:44 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / بین‌الملل / قتل سوری‌ها توسط «شیربچگان خلافت»

قتل سوری‌ها توسط «شیربچگان خلافت»

به گزارش برخوار نیوز به نقل از انتخاب ، گروه تروریستی داعش ویدئویی را بر روی اینترنت قرار داد که در آن شش کودک ،‌ شماری از اعضای نیروهای امنیتی سوریه را که داعش به اسارت درآورده است ،‌ اعدام می‌کنند.

بنابر اعلام این گروه تروریستی ، تصاویر در شرق استان دیرالزور واقع در شرق سوریه فیلم‌برداری شده است.

این ویدئو ، دهها پسربچه حدود ۱۰ ساله را نشان می‌دهد که درحال خواندن متون مذهبی و نبرد تن به تن هستند. مربی این گروه ، شش نفر از آنان را برای «دادن پیامی» به مخالفان داعش با اعدام اسرا ، انتخاب می‌کند.

هر یک از این پسربچه‌ها سپس در پس زمینه یک موسیقی حماسی درحال دویدن از داخل یک قلعه ویرانه تا انتخاب یک اسیر نشان داده می‌شود و هر یک از اسرا نام و تاریخ تولد خود را می‌گوید و نقش خود را در درون نیروهای امنیتی طرفدار حکومت توضیح می‌دهد. این اسرا سپس به ضرب گلوله کشته می‌شوند یا گلوله آنان بریده می‌شود.

گروه تروریستی داعش در برنامه‌ای با عنوان « شیربچگان خلافت» ، به کودکان در مناطق مختلف تحت کنترل خود در سوریه ، ‌آموزش نظامی و مذهبی فشرده‌ای می‌دهد.

بنابراعلام دیده بان حقوق بشر سوریه ،‌ داعش بیش از ۱۱۰۰ پسربچه را از آغاز سال جذب کرده است. بیش از ۵۰ نفر از آنان کشته شده‌اند.

سازمان بین المللی دیده بان حقوق بشردر امور خاورمیانه (‌غرب آسیا)‌ و شمال آفریقا توضیح می‌دهد:« توسل به کودک سربازان جزو تلاش‌های تعملیات گسترده‌تر داعش قرار می‌گیرد. داعش همواره گفته است این بچه‌ها نسل جدید خواهند بود.»/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super