امروز پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 25 April , 2024 ساعت 03:40:24 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم حاج عبدالحسین یوسفیان

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم حاج عبدالحسین یوسفیان

به گزارش برخوار نیوز به نقل از خبرماه، با حضور گسترده مردم شهیدپرور شهرستان برخوار، خانواده‌های معزز شهدا و کفعمی فرمانده سپاه برخوار، حجت‌الاسلام و المسلمین عاملی امام جمعه دستگرد و پرسنل نیروی انتظامی و سپاه، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم؛ سرگرد پاسدار حاج عبدالحسین یوسفیان دیشب در امامزاده ادهم شهر دستگرد برگزار شد.

سید جلال حسینی در حاشیه این مراسم ضمن نقد عملکرد دولت، به بیان دلایل لزوم و ضرورت اعزام نیرو از ایران به سوریه پرداخت و افزود: این که شنیده می‌شود شهدای گرانقدر مدافع حرم با هدف مادی به جنگ با تکفیری‌ها می‌روند، جفا در حق شهدای بصیر و مظلوم و خانواده‌های آن‌ها است.

وی ادامه داد: گواه این مدعا، شرکت داوطلبانه افراد برای حضور در خاک سوریه و جنگ با دشمنان و ایثار آن‌ها در جان و مال و فرزند و خانواده آن‌ها است.

در این مراسم کلیپی از آخرین صحبت شهید عبدالحسین یوسفیان پخش شد که در این کلیپ شهید ضمن معرفی خود به دلایل شرکت رزمندگان اسلام در کشورهای دیگر پرداخت و گفت: اسلام حد و مرزی ندارد و مرز مشخصی برای آن نیست و دفاع از مظلوم در هر جایی واجب است. هر انسان مظلوم و مسلمانی در هر جای جهان است، وظیفه ماست که از او دفاع کنیم و مهم نیست که در کدام کشور است، اکنون که در سوریه و عراق مسلمانان مظلومی وجود دارند ما باید در این زمینه از سایر کشورهای اسلامی پیشرو و پیش قدم باشیم.

سرگرد شهید عبدالحسین یوسفیان جمعی گردان ۱۰۴ (شاهین شهر) لشگر ۱۴ عملیاتی پیاده امام حسین علیه‌السلام بود که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۳۸۵ با هدف حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های آن وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و در تاریخ ۲۹ آذرماه سال جاری در دفاع از حرم دخت امیرالمؤمنین (ع)؛ حضرت زینب (س) و مردم مظلوم سوریه به به فیض شهادت نائل شد./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super