امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 19 April , 2024 ساعت 09:06:09 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / پنج کاندیدای مجلس در شهرستان برخوار و میمه انصراف دادند

پنج کاندیدای مجلس در شهرستان برخوار و میمه انصراف دادند

محمدرضا عبدانی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه برخوار حوزه فرعی شهرستان شاهین شهر و میمه است، اظهار داشت: در این حوزه تمهیدات مورد نظر برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه فراهم شده است.

به گزارش برخوارنیوز ، وی با اشاره به اینکه شور و نشاط انتخاباتی در سطح شهرستان برخوار و میمه حاکم است، افزود: تخلف انتخاباتی نیز در این شهرستان حداقل بوده است.

وی تعداد واجدین شرایط رای دادن در منطقه برخوار را ۸۳ هزار و ۷۳ نفر اعلام کرد و ابراز داشت: بیش از دو  هزار و ۷۰۰ نفر از این افراد رای اولی هستند.

فرماندار برخوار تعداد شعبه های اخذ رای شهرستان برخوار را ۶۷ شعبه عنوان کرد و افزود: این شعب در مدارس و مساجد مستقر خواهند بود و شعب سیار نیز در مراکز درمانی و مورد نیاز ارائه خدمات خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر از ۲۶ نماینده تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، برخوار و میمه پنج نفر انصراف داده و در حال حاضر ۲۱ نفر در میدان رقابت هستند.

عبدانی در ادامه با تاکید بر اینکه کاندیداها و هواداران آنها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، ابراز داشت: نامزدهای انتخاباتی باید توجه داشته باشند که نتیجه انتخابات هر چه باشد برای همگان قابل احترام است و برای پیشرفت شهرستان باید همکاری و همدلی لازم را داشته باشیم./ خبرگزاری مهر

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super