امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 10:43:45 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / از رابطین سلامت در برخوار تقدیر شد

از رابطین سلامت در برخوار تقدیر شد

به گزارش برخوارنیوز، کارشناس مسئول واحد آموزش و سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار گفت: به مناسبت هفته سلامت با همکاری ارگان‌های مختلف شهرستان از جمله فرمانداری، آموزش و پرورش و شهرداری‌های سطح شهرستان برخوار اقدامات و برنامه‌های مختلفی در حوزه سلامت صورت گرفت.

کمالی افزود: این اقدامات به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر بر اساس آموزش  و تشویق به تغییر الگوی زندگی افراد و نیز تقدیر از فعالان حوزه سلامت انجام شد.

وی گفت: برپایی پایگاه مراقبتی و آموزشی در 2 مصلای نماز جمعه دولت‌آباد و حبیب‌آباد، اندازه‌گیری قند و فشار خون نمازگزاران و سخنرانی توسط دکتر جهانگیری پزشک هسته آموزش شبکه بهداشت برخوار پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای حبیب‌آباد از جمله اقدامات صورت گرفته بود.

وی همچنین به برگزاری مراسم نمادین و نواختن زنگ سلامت در مدرسه الزهرای کمشچه اشاره کرد. 

کمالی، همکاری در برپایی غرفه سلامت در نمایشگاه هنرستان سحر در هفته مشاغل را از دیگر فعالیت‌های شبکه بهداشت برشمرد.

وی در ادامه گفت: هماهنگی در برگزاری جلسات آموزش مردمی جهت اولیاء و دانش‌آموزان و بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج حضرت زینب (س) و حضرت زهرا (س) در طی هفته سلامت از دیگر اقدامات این نهاد دولتی است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه آموزشی رابطین سلامت ادارات در فرمانداری برخوار در روز جهانی بهداشت افزود: در این جلسه، معاونت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار در خصوص شعار هفته سلامت و اهمیت پیشگیری از بیماری دیابت سخنرانی کرد. تقدیر از رابطین سلامت ادارات شهرستان برخوار در همین جلسه انجام شد.

وی همچنین گفت: در حاشیه‌ی برگزاری این جلسه، فشار خون و میزان قند خون حضار اندازه‌گیری شد.

کمالی یادآور شد: مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر نیاز به عزم ملی مسئولین و مردم دارد تا با توقف رشد و کاهش ابتلا بتوان امید به زندگی را در افراد تقویت و از صرف هزینه‌ها هنگفت درمان جلوگیری نمود./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super