به گزارش برخوارنیوز، رئیس اداره پست شهرستان برخوار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران شهر در خصوص فضای اداره پست شهرستان برخوار گفت: ساختمان اصلی اداره پست واقع در بلوار طالقانی، قدمتی چهل ساله دارد و هماکنون تمهیدات لازم جهت تخریب و بازسازی آن اندیشیده شده است.
حمید بیدرام افزود: مجوز احداث این ساختمان با زیربنای 700 متر مربع با همکاری نماینده محترم شهرستان، اداره کل پست استان و دیگر نهادهای مرتبط، دریافت و به محض نهایی شدن پروانه ساخت توسط شهرداری دولتآباد جهت تحویل به پیمانکار، به مناقصه گذاشته میشود.
وی در ادامه گفت: ساختمان جدید پست در سه طبقه احداث خواهد شد. طبقه زیرین به پارکینک و موتورخانه اختصاص دارد. طبقه همکف به منظور احداث باجه پستی و ارائه خدمات به مشتریان و طبقه فوقانی جهت مدیریت اداره پست شهرستان در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره پست برخوار با اشاره به مشکلات فعلی محل اداره پست اظهار داشت: محل فعلی پست، استیجاری است و از فضای کافی برخوردار نمیباشد از این رو شهروندان با مشکلاتی روبرو هستند.
بیدرام در ادامه به برخی از خدمات قابل ارائه اداره پست برخوار اشاره کرد و افزود: این اداره علاوه بر ارائه کلیه خدمات پستی مورد نیاز شهروندان، با همکاری اداره ثبت احوال و اداره ثبت اسناد شهرستان، در قالب بسته خدماتی مواردی نظیر خدمات مربوط به کارت ملی هوشمند، توزیع شناسنامه نوزادان، کلیه مراحل ثبت اسناد، توزیع کارت فنی و حرفهای کلیه مشاغل، کارت ماشین، دریافت پلاک ماشین و تحویل آن به راهنمایی رانندگی، توزیع اسناد شخصی مانند گواهینامه و گذرنامه و تحویل و توزیع خدمات مربوط به امانات و هدایا را به سراسر کشور انجام میدهد.
وی همچنین بیان کرد: در شهرستان برخوار 4 دفتر پستی دولتی در شهرهای دولتآباد، حبیبآباد، دستگرد و خورزوق وجود دارد و تعداد 13 دفتر ارتباط خدماتی در شهرستان برخوار آماده خدمترسانی به شهروندان محترم برخواری میباشند.
بیدرام در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران عضو اتحادیه جهانی پستی میباشد اداره پست ایران با تأکید بر سه مؤلفه مهم خدمات الکترونیکی، فیزیکی و مالی در نظر دارد با استفاده از شیوههای نوین بتواند همگام با سایر کشورها بهترین خدمات را به شهروندان ارائه نماید./
یک دیدگاه