امروز چهارشنبه , ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Wednesday , 24 April , 2024 ساعت 12:17:48 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / تصمیمات غلط برخی مسئولان و هزینه شدن از رهبری

تصمیمات غلط برخی مسئولان و هزینه شدن از رهبری

به گزارش برخوارنیوز، اصل 110 قانون اساسی وظایف و اختیارات رهبری را تصریح کرده است. در بند دوم آن آمده است: نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام ؛ یعنی ایشان در صورتی تذکری می‌دهند که در آن موضوع خطر خروج از سیاست‌های کلی نظام وجود داشته باشد.

 این روزها شاهدیم رهبر معظم انقلاب تقریبا در تمام سخنرانی‌هایشان  کج‌روی‌ها را گوشزد می‌کنند و راهنمایی‌های لازم را تبیین می‌فرمایند.

این موضوع جای بسی تأمل دارد که مگر ما به چه سمتی در حرکتیم که مدام در حال خارج شدن از سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی هستیم؟

متاسفانه تصمیمات غلطی که مدتی است گریبان‌گیر ایران شده است باعث شده عالی‌ترین مقام کشور که مسئولیت حرکت دادن نظام در مسیر کلی خود را دارد، برای هر مسئله ریز و درشتی هزینه شوند و خود شخصا وارد عمل شده، کج روی‌ها را هشدار دهند.

ایشان یکه و تنها در مقابل کج روی‌ها ایستاده‌اند. از امضای توافق برای تولید مشترک گوجه فرنگی با فرانسه تا رکود بی‌سابقه اقتصادی و دست دوستی دادن با شیطان بزرگ و جلوگیری از برجام‌های بعدی.

آخرین تصمیم نادرست مسئولان که باعث ورود دوباره رهبری و تذکر ایشان شد؛ اعطای مجوز ورود شورلت به کشور بود که با آگاه‌سازی ایشان، امروز نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت این مجوز را لغو کرد و از ورود ضربه‌ای دوباره به اقتصاد کشور جلوگیری شد.

این تکرار اشتباهات اساسی توسط برخی باعث شده است که مدام از رهبری که ارزشمندترین سرمایه کشور است هزینه شود تا کشور از اصول انقلاب و نظام خارج نشود. / باشگاه خبرنگاران شهر

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super