امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 03:21:55 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / بیماران تالاسمی با اهدای گل از خون‌دهندگان تقدیر کردند

بیماران تالاسمی با اهدای گل از خون‌دهندگان تقدیر کردند

به گزارش برخوارنیوز، مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران تالاسمی در گفتگو با برخوارنیوز گفت: به مناسبت روز جهانی تالاسمی، انجمن تالاسمی اصفهان اقدام به برگزاری ایستگاه اطلاع‌رسانی جهت پیشگیری از تولد کودک مبتلا به تالاسمی در میدان انقلاب اصفهان نمود.

مجتبی حقایق گفت: این مراسم که از ساعت 8 صبح الی 9 شب ادامه داشت با استقبال خوب مردم مواجه شد.

حقایق افزود: در این روز تعدادی از بیماران تالاسمی و صعب‌العلاج انجمن تالاسمی در محل سازمان انتقال خون حضور داشتند و از نیکوکارانی که به منظور اهدا خون به این سازمان مراجعه نمودند، با اهدای دسته گل، قدردانی و تشکر کردند.

وی همچنین گفت: در مراسم اهدا خون، هنرمند محبوب اصفهان آقای اکلیلی و دکتر زینلی رئیس انتقال خون، حضور داشتند و به اتفاق هیئت مدیره انجمن تالاسمی، خون خود را اهدا نمودند.

مدیر عامل انجمن تالاسمی تأکید کرد: کمک به افراد نیازمند، به خصوص این گروه از افراد که به بیماری صعب‌العلاج تالاسمی مبتلا هستند، می‌بایست به صورت فرهنگ درآید.

وی در ادامه گفت: مردم خیر، کمک به نیازمندان بیمار را در لیست کمک‌های خود قرار دهند و همچنان که جهت برگزاری مراسمات مذهبی و نذرهای مناسبتی اهتمام می‌ورزند، در این راه هم بکوشند.

حقایق گفت: بیماران تالاسمی با کمبود خون مواجه هستند و هر 15 روز، یک یا 2 کیسه خون تزریق می‌کنند و این چیزی نیست که بتوان از بازار تهیه کرد.

وی از مردم خواست تا با اهدای خون در سازمان انتقال خون اصفهان و یا با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به انجمن تالاسمی در جهت تسکین آلام این عزیزان بکوشند.

مردم خیر اصفهان می‌توانند از طرق زیر به انجمن تالاسمی کمک نمایند:

شماره حساب بانک ملی شعبه نشاط:  0109586892000

شماره کارت :  6037991899500973

به نام انجمن تالاسمی اصفهان

 

آدرس انجمن تالاسمی: اصفهان خیابان مطهری کوچه 35 بیمارستان سیدالشهدا (امید) درمانگاه امام رضا (ع) طبقه دوم دفتر انجمن تالاسمی

شماره تلفن:   32345050

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super