امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 02:30:49 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / همایش بزرگداشت شهدای گمنام در دولت آباد برگزار شد

همایش بزرگداشت شهدای گمنام در دولت آباد برگزار شد

به گزارش برخوار نیوز، شب گذشته همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر و نیز سالروز تدفین شهدای گمنام دولت آباد، مراسمی به همین مناسبت در مکان تالار شهرداری دولت آباد برگزار شد.

در این مراسم جانباز سرفراز عبدالمحمود محمودی با یادآور شدن نکاتی و نیز نقل خاطراتی از شهدای مدافع حرم گفت: افتخار شهدای ما این است که در راه دفاع از ولایت فقیه پیشگام بودند، همانگونه که فرزند بزرگوار سیّدالشهدا حضرت علی‌اکبر اولین نفر از بنی‌هاشم بودند که به دفاع از امام حسین – علیه السلام – پرداختند.

محمودی ادامه داد: مدافعین حرم خود را در پناه حرم می‌بینند و نیز افزود که ما نیز باید خود را در پناه ولایت بدانیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم.

وی اضافه کرد: داعش پرچمدار و تنها یکی از شصت گروه شناسنامه‌داری است که در سوریه دست به جنایت می‌زنند و اینکه مشکل استکبار سوریه و یمن و انرژی هسته‌ای و فناوری موشکی نیست مشکل آمریکا هسته ما و فرهنگ عاشورایی ماست، مشکل آمریکا فریاد «هیهات منّا الذلة» است.

این جانباز بزرگوار ادامه داد: جناح‌بندی امروز کشور چپی و راستی نیست، اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی نیست، امروز صحبت از انقلابی و ضد انقلاب است.

پس از سخنان محمودی حاضران از مدیحه‌سرایی‌های حاج حسن هوشیار استفاده کرده و در پایان پس از تقدیر خانواده شهیدان گرانقدر زارع، یوسفیان و رسولی از کارگردان فیلم هنگامه، این فیلم برای اولین بار در استان اصفهان اکران شد.

شایان ذکر است فیلم هنگامه منتخب جشنواره فیلم عمار و در رابطه با شهدای مدافع حرم ساخته شده است.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super