امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 03:39:55 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / جشن ویژه بیماران تالاسمی برگزار شد

جشن ویژه بیماران تالاسمی برگزار شد

به گزارش برخوارنیوز، انجمن خیریه حمایت از بیماران تالاسمی اصفهان یکی از فعال‌ترین نهادهای مردمی در ارائه خدمات  به بیماران تالاسمی است به طوری که همینک تعداد ۱۱۰۰ نفر  بیمار تالاسمی تحت پوشش خود دارد و در زمینه‌ تهیه دارو ، درمان، بستری و خدمات تفریحی و رفاهی از آن‌ها حمایت می‌کند و در امور مختلف تحصیلی ، اشتغالزایی، تهیه جهیزیه، کمک در امر ازدواج و موارد دیگر به این بیماران مشاوره و مساعدت می‌نماید.

این انجمن به مناسبت روز تالاسمی و به منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین بیماران تالاسمی هر سال اقدام به برگزاری جشن باشکوهی با حضور بیماران تالاسمی و با اجرای برنامه‌های متنوع و صرف نهار می‌نماید.

به همین منظور، امروز جمعه این جشن در تالار مجلل آزادی واقع در شهرک امیرحمزه با حضور 1050 نفر از بیماران تالاسمی برگزار شد.

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران تالاسمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با برخوارنیوز گفت: در این جشن نزدیک 1050 نفر بیمار تالاسمی از استان اصفهان ، شهرکرد، لردگان و تهران حضور داشتند.

مجتبی حقایق افزود: در این همایش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و سازمان انتقال خون و برخی از چهره‌های هنری همچون آقای اکلیلی حضور داشتند.

حقایق ادامه داد: در این جشن از هنرمندان موسیقی از جمله امین بانی که موفق به تولید آلبوم موسیقی شده است، چهار ورزشکار که موفق به دریافت مدال طلا کشوری در بندر انزلی شده بودند و 11 زوج که در سال گذشته پیوند ازدواج بسته بودند و همگی مبتلا به بیماری تالاسمی هستند، تجلیل و به پاس قدردانی هدایایی اهدا شد.

وی همچنین گفت: در روز قبل از این جشن یک کلاس آموزشی با حضور 100 بیمار تالاسمی پیرامون استفاده صحیح از داروها و اطلاعات عمومی دیگر توسط خانم دکتر آذرکیوان پزشک متخصص تالاسمی از تهران برگزار شد که مورد رضایت این بیماران قرار گرفت./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super