امروز سه شنبه , ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 16 April , 2024 ساعت 01:34:47 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / اعزام 600 نفر از برخوار به مراسم سالگرد ارتحال امام

اعزام 600 نفر از برخوار به مراسم سالگرد ارتحال امام

به گزارش برخوارنیوز، محمدرضا عبدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان برخوار اظهار کرد: در سفر هفته گذشته استاندار اصفهان به شهرستان برخوار 3 طرح عمرانی با اعتباری نزدیک به 12 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این 3 طرح عمرانی شامل افتتاح و بهره‌برداری از یادمان شهدای گمنام شهرستان برخوار با اعتباری بالغ‌ بر یک میلیارد تومان، بهره‌برداری از بوستان مادر با اعتباری بالغ‌ بر 10 میلیارد تومان و افتتاح سالن ورزشی شهدای کربکند بود.

فرماندار برخوار در ادامه تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان همانند سالیان گذشته تمهیدات لازم برای اعزام زائر جهت شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و استماع سخنان مقام معظم رهبری در نظر گرفته است.

وی افزود: بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) شهرستان برخوار نزدیک به 600 نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان در قالب نزدیک به 20 دستگاه اتوبوس به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.

عبدانی همچنین خاطرنشان کرد: شهرستان برخوار به دلیل اینکه در مسیر ارتباطی اصفهان به تهران نیز قرارگرفته به همین خاطر میزبان کاروان (عاشقان حسینی، زائرین خمینی) خواهند بود که از اصفهان به سمت تهران حرکت می‌کنند.

وی در ادامه با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان نیز گفت: برای تأمین مایحتاج مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تخلفات صنفی در این ماه مبارک تمهیدات ویژه‌ای هم در حوزه رسیدگی به تخلفات صنفی و بهداشتی و همچنین مبارزه با روزه‌خواری در این ماه مبارک و بزرگ اندیشیده شده است که از همان ابتدای ماه مبارک رمضان عملیاتی خواهد شد./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super