امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 04:19:21 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / ۶ میلیون نیازمند از کار افتاده؛ زیر چتر حمایتی

۶ میلیون نیازمند از کار افتاده؛ زیر چتر حمایتی

به گزارش برخوارنیوز، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شوری اسلامی از تهیه طرحی در مجلس خبر داد که براساس آن «6 میلیون نیازمند ازکارافتاده» زیر چتر حمایتی قرار خواهند گرفت.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود:  این طرح دو فوریتی، و برای افزایش کمک‌‌های نقدی به خانوارهای «نیازمند ازکارافتاده» است.

وی تصریح کرد: به منظور رفع خلأ‌های احتمالی طرح «حمایت از ۶ میلیون نیازمند ازکارافتاده»، آن را با مرکز پژوهش‌های مجلس در میان گذاشتیم و نظر مرکز پژوهش‌‌ها تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار گفت: ان‌شاءالله این طرح بعد از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

وی افزود: طرح حمایت از ۶ میلیون نیازمند ازکارافتاده، پیشتر در مجلس نهم مطرح و حتی با امضای بالایی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: این طرح مجدد در مجلس دهم تدوین شده است و ضمن اعمال نظرهای مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تقدیم هیئت رئیسه مجلس دهم خواهد شد.

براساس طرح حمایت از ۶ میلیون نیازمند ازکارافتاده، میزان دریافتی مشمولان،۲۰ تا ۵۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد و افزایش دریافتی نیز براساس معیارهایی است که نسبت به نرخ تورم محاسبه می‌شود تا در سال‌های بعد ارزش خود را از دست ندهد./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super