امروز سه شنبه , ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 16 April , 2024 ساعت 11:19:46 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / برگزاری پنجمین دوره طرح فرهنگی «رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد

برگزاری پنجمین دوره طرح فرهنگی «رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد

به گزارش برخوارنیوز، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد دولت آباد از برگزاری پنجمین دوره کارگاه آموزشی «رمضان، بهار قرآن» با موضوع تفسیر سوره مبارکه حجرات در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام احمد‌رضا شاه‌سنایی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی است تا انسان از فضائل این کتاب آسمانی بهره‌ای بیشتر ببرد، گفت: این ماه ارزشمندتر و با فضیلت‌تر از ماه‌های دیگر است، زیرا به گفته نبی مکرم اسلام این ماه شب‌هایش با فضیلت‌ترین شب‌ها، و ساعت‌های آن از همه‌ی ساعت‌ها ارزشمندتر و ارجمندتر است.

وی افزود: کارگاه تفسیر سوره مبارکه حجرات با هدف ارتقای سطح معرفت و دانش استادان و کارکنان دانشگاه در حوزه معارف آسمانی و ملکوتی کلام الله مجید به ویژه آشنایی بیشتر با تفسیر آیات و بهره‌مندی از زلال وحی و رهنمودها و دستورات حیات‌بخش این کتاب آسمانی در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی منبع این کارگاه را از کتاب تفسیر نور استاد قرائتی بیان نمود و افزود:  پس از پایان دوره، شرکت کنندگان با حضور در آزمون و کسب امتیاز لازم، گواهی پایان دوره دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی با عنوان آشنایی با تفسیر سوره حجرات را به مدت ۳۲ ساعت دریافت خواهند کرد./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super