امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 08:59:09 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / تدوین نخستین آلبوم مدون آثار در دانشگاه آزاد دولت‌آباد

تدوین نخستین آلبوم مدون آثار در دانشگاه آزاد دولت‌آباد

به گزارش برخوارنیوز، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با همکاری ۱۴ دانشجوی کارشناسی ارشد رشته معماری موفق به تدوین نخستین آلبوم مدون آثار «طرح یک» دانشجویان کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی شدند.

دکتر مهران جمشیدی در رابطه با این مجلد گفت: همه آثار این آلبوم بر اساس طرح پژوهشی و فرمت تدوین پایان نامه‌های این رشته با رویکرد کاربردی در علوم معماری توسط دانشجویان کارشناسی ارشد معماری این واحد مطالعه، ارزیابی و با راهنمایی استاد راهنما در مدت ۴ ماه طراحی شد.

استاد راهنمای این آلبوم در رابطه با محتوای این مجلد افزود:  در این آلبوم طراحی مرکز فرهنگی شهدای گمنام با رویکرد معماری نمادگرا و انعطاف‌پذیری فضای عملکردی، طراحی کتابخانه تخصصی معماری، مجتمع فرهنگی، خدماتی، خوابگاه دانشجویی، دانشکده برق و دانشکده هنر و معماری با رویکردهای، سبز، بیونیک، کیفیت آموزشی، افزایش انگیزش با ارتقاء کمی وکیفی فضای باز، تاثیر محیط بر خلاقیت دانشجویان و ایجاد انگیزش آموزشی در دانشجویان معماری برای سایت دانشگاه طراحی شد.

وی گفت: در جمع‌بندی و مجلد شدن این آلبوم، مهندس محمود حاجی‌آقا معمار و مهندس فاطمه لطفی‌ نقش بسزایی داشتند.

 جمشیدی در رابطه با این اثر گفت: از این آلبوم می‌توان به عنوان الگویی موفق برای طراحی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته معماری الگوبرداری نمود./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super