امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 11:51:09 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / نماز جمعه میثاق با ولایت است

نماز جمعه میثاق با ولایت است

به گزارش برخوارنیوز، حجت الاسلام مسعود سرافراز با گرامیداشت ۵ مرداد روز نماز جمعه، نماز جمعه را نمایش اقتدار جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: نماز جمعه پشتیبانی آحاد مسلمانان از حاکمیت دینی را نشان می‌دهد که به صورت مستمر و فراگیر در سطح کشور، هر هفته برگزار می‌شود. لذا همه مسلمین باید به این مهم اهمیت لازم را بدهند.
وی ادامه داد: آنچه دغدغه جدی همه ما باید باشد، تأمین مطالبات به‏روز رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است که این‏روزها در میان موضوعات و نکته‏های متنوع و متعدد، شاهد آن هستیم که دو نکته مهم را بیش از هر چیز دیگر مورد توجه قرار داده‏اند. نخست مسأله مرموز نفوذ است که ممکن است در ابعاد مختلف فرهنگی و سیاسی و حتی اقتصادی، هویت پاک اسلامی انقلابی و نیز وحدت و امنیت و آرامش داخلی را هدف قرار داده باشد و باید نسبت به آن و به‏ویژه آبشخورهای اصلی آن همچون فتنه ۸۸ حساس بود که همواره خود ایشان نیز بارها به صورتی شفاف فرمودند:«من روی موضوع فتنه حساس بوده و هستم». 

دوم حفظ و تقویت روحیه انقلابی بودن است که در خصوص هر دو مورد، تریبون‌های نماز جمعه می‏تواند نقش استراتژیک و قرارگاهی را در تأمین منویات و مطالبات رهبری عزیز انقلاب داشته باشد. چرا که نماز جمعه، مهم‏ترین خاکریز نفوذناپذیر جبهه انقلاب اسلامى و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نمازجمعه، قرارگاه ایمان، تقوى، بصیرت و اخلاق‏ است.
حجت الاسلام سرافراز در تحلیل کودتای نافرجام ترکیه خاطرنشان کرد: این کودتا هم در ادامه سیاست‌ها و راهبرد شوم جبهه استکبار با هدف تضعیف، تجزیه و به تحلیل بردن قدرت سیاسی، امنیتی و نظامی کشورهای اسلامی و در نتیجه به حاشیه امن بردن رژیم غاصب صهیونیستی و در نهایت پیشبرد اهداف سلطه‏گرانه و غارتگرانه کشورهای غربی و اروپایی به‏ویژه آمریکای جهانخوار اتفاق افتاد که سود و بهره آن‏ را جبهه استکبار به ‏ویژه رژیم صهیونیستی می‏برد. در واقع ترکیه تضعیف‏شده و ذلیل،‏ آرزوی آمریکا و اسرائیل و آل سعود است و البته این همان خطر مرموزی است که جریان سازش با میدان‏‌داری عربستان سعودی و حامیان درجه یک تروریسم داعشی و تکفیری در منطقه دنبال می‏‌نمایند.
امام جمعه شهرستان برخوار تأکید کرد: در شرایط فعلی منطقه و جهان، نیاز جدی همه کشورهای اسلامی به ثبات و امنیت و یک‏پارچگی است که البته با عنایت به رأی مردم و دمکراسی، بدون دخالت بیگانگان و با اراده پولادین، به صورتی جمعی و با اتحاد واقعی علیه فتنه اختلاف و تروریسم میسّر می‏باشد. امیدواریم به‏ زودی شاهد منطق‌ه‏ای عاری از دخالت‌های کشورهای استکباری و عاری از هرگونه ناامنی و اقدامات تروریستی باشیم به برکت اتحاد و انسجام امت اسلام. / انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super