امروز شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Saturday , 20 April , 2024 ساعت 10:05:31 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / مقام معظم رهبری دلسوز واقعی نظام است

مقام معظم رهبری دلسوز واقعی نظام است

به گزارش برخوارنیوز، امام جمعه دولت‌آباد در اولین نماز جمعه خود در خطبه اول پیرامون موانع رسیدن انسان به نعمت‌های اخروی اشاره کرد و گفت: خداوند ما را خلق کرده است که به یک هدف عالی برسیم و آن برخورداری و بهره‌مندی از نعمات خداوند در قیامت است.

حجت‌الاسلام محمودآبادی با اشاره به آیه «وَ ما خَلَقْتُ الْجِنَّ وَ الْإِنْسَ إِلَّا لِیَعْبُدُونِ» افزود: وظیفه ما در دنیا عبادت و بندگی خداوند است و در این صورت است که می‌توانیم به کمال برسیم و از مواهب الهی بهره‌مند شویم.

خطیب جمعه دولت‌آباد با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی (ع) که می‌فرماید: "هَلاکُ النّاسِ فی ثَلاث: اَلْکِبْرُ، اَلْحِرْصُ، اَلْحَسَدُ" تصریح کرد: در زندگی انسان موانعی وجود دارند که اجازه نمی‌دهند انسان به کمال برسد و باعث هلاکت انسان می‌شوند و آن‌ها عبارتند از تکبر و غرور، حرص و زیاده‌خواهی و حسد.

حجت‌الاسلام محمودآبادی در خطبه دوم ضمن تشکر از مردم و خانواده‌های شهدا در مراسم استقبال از وی گفت: آن چه که باعث انسجام کشور و وحدت ارکان نظام می‌شود وجود مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه افزود: اگر کارنامه نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا زمان فعلی مورد بررسی قرار گیرد مشخص می‌شود که طوفان‌های سهمگینی نظام را تهدید کرده است و آن چیزی که باعث نجات و قوت نظام در برهه‌های مختلف شده است و همواره دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس نموده است، وجود مقام عظمای ولایت بوده است.

محمودآبادی عنوان کرد: البته نقش مردم و دیگر ارگان‌ها را در حفظ نظام و خنثی نمودن توطئه دشمنان نباید از یاد برد ولی نقش رهبری از همه مهمتر است.

وی گفت: در فتنه ۸۸ عده‌ای کشور را به سمت پرتگاه هدایت کردند و مشکلات فراوانی برای کشور ایجاد نمودند و اینان کسانی بودند که این نظام، آن‌ها را بزرگ کرده بود و به آن‌ها آبرو داده بود ولی در مقابل نظام ایستادند و قد علم کردند و اگر درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری نبود دشمنان این مرز و بوم به اهداف خود دست می‌یافتند.

خطیب جمعه دولت‌آباد اظهار داشت: شایعات مطرح شده اخیر پیرامون مخالفت امام راحل (ره) با منافقین در جهت سست کردن جایگاه ولایت فقیه مطرح شده است و در واقع ستون اصلی نظام را هدف گرفته است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری کسی است که دلسوز واقعی نظام است و در این چند سال ثابت کرد به هیچ عنوان حاضر نیست مصالح کشور و نظام را فدای باند، گروه یا جناح خاصی نماید.

/انتهای پیام/  

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super