امروز سه شنبه , ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 16 April , 2024 ساعت 05:36:48 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / سارقان وسایل خودرو در برخوار دستگیر شدند

سارقان وسایل خودرو در برخوار دستگیر شدند

به گزارش برخوارنیوز به نقل از شمال اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری اعضای چهار نفره باند سارقان داخل خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.

سرهنگ علی صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پس از وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو در شهرستان برخوار شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: این سارقان در پوشش اعضای یک خانواده از خودروهایی که در محل‌های خلوت و تاریک پارک شده بودند سرقت و بلافاصله از محل متواری می‌شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران با راه‌اندازی گشت‌های آشکار و پنهان سرانجام یکی از سارقان را حین سرقت شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی ضمن اشاره به اعتراف و معرفی سه نفر دیگر از اعضای باند که یکی از آنان یک خانم بود، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از مخفیگاه این سارقان بازرسی شد که تعدادی اموال مسروقه داخل خودرو به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی برخوار در پایان از تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و به مردم توصیه کرد: وسایل خود را روی داشبور، صندلی و در معرض دید قرار ندهند، از پارک کردن خودرو در محل‌های خلوت، تاریک و پرت خودداری کنند، حتی‌الامکان خودروی خود را در پارکینگ یا حیاط منزل پارک کنند و خودروی خود را به سیستم پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر مجهز کنند./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super