امروز شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Saturday , 20 April , 2024 ساعت 12:11:00 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / دشمنان نظام به دنبال القای ناکار آمدی هستند

دشمنان نظام به دنبال القای ناکار آمدی هستند

به گزارش برخوارنیوز به نقل از شمال اصفهان، نماینده مردم شهرستان های برخوار ، میمه و شاهین‌شهر با اشاره به بودجه سال ۹۶ کشور و برنامه ششم توسعه کشور گفت:‌ از مهمترین موضوع‌های بودجه برنامه ششم توسعه توجه به شفاف‌سازی خرید ، هزینه و عملکرد دستگاه‌ها، سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی، توجه به اقشار ضعیف و متوسط، همسان‌سازی حقوق کارگران بازنسشته تامین اجتماعی و افزایش بودجه استان‌ها از تملک‌داری‌های سرمایه‌ای کشور از ۷ درصد به ۳۰ درصد طی ۵ سال برنامه ششم است.

حسینعلی حاجی افزود: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال القای ناکار آمدی هستند و بعد از سال‌ها تلاش برای حذف اسلامیت نظام به دنبال جمهوریت و جدایی مردم از نظام هستند و با شبکه‌های مجازی و تبلیغات گسترده  رسانه‌ای می‌خواهند مردم را از نظام دلسرد کنند‌.

وی گفت: مسئولان باید دستاوردهای نظام و انقلاب را برای مردم بیان کنند و خدماتی که در این سال‌ها برای مردم در دولت‌های مختلف شده را به نمایش بگذارند‌.

نماینده مردم شهرستان برخوار از مصوب شدن راه‌اندازی بیمارستان فوق تخصصی مغز و اعصاب در شهرستان برخوار خبر داد و افزود:‌ برای این بیمارستان باید ۵۰ هزار متر زمین اختصاص داد./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super