امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 05:27:38 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / تجلیل از ۱۷ فعال ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر

تجلیل از ۱۷ فعال ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش برخوارنیوز ، امام جمعه و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برخوار در همایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر برخوار گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و برای جلوگیری از ورود فرهنگ بیگانه به کشور باید این ۲ فریضه احیا شود.

حجت الاسلام سیدحسین محمودآبادی افزود: بدحجابی، بی حجابی، فساد و بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، دست‌آورد فرهنگ غرب برای فروپاشی بنیان خانواده در ایران است.
وی گفت: ‌فرهنگ اسلامی و غنی ملت ایران، با تاکید بر حجاب و عفاف و زندگی اسلامی به دنبال ایجاد آرامش، امنیت و سلامت در خانواده‌ها و جامعه است .

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر برخوار افزود:‌ امر به معروف و نهی از منکر از واجباتی است که باید همراه با نماز و  روزه و دیگر واجبات به آن توجه شود و حداقل آن تذکر لسانی است که باید احیا شود .
وی گفت: اکثر افراد جامعه پذیرش امر به معروف و نهی از منکر را دارند و اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انجام نشود، اشرار بر جامعه مسلط می‌شوند.
در ابتدای این آیین همسر شهید مسلم خیزاب گفت: حجاب و عفاف فقط مختص خانم‌ها نیست، بلکه موضوعی است که به آقایان هم مربوط می‌شود و طبق آیه ۲۲ سوره اعراف، حجاب فطری است و موضوعی نیست که بر اثر تمدن به وجود آمده باشد.

رنجبر افزود: شهدا سربازان مکتب اهل بیت (ع) هستند که دینشان برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار بود و در راه حفظ و احیای دین مبین اسلام از همه چیز گذشتند.

وی گفت: شهدای مدافع حرم از شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس درس و تمسک گرفتند و ما امروز هر دو؛ هم شهدای مدافع حرم و هم شهدای دفاع مقدس را داریم و باید یک قدم جلوتر از شهدای مدافع حرم باشیم.

در این آیین از ۱۷ بانوی فعال در ستاد امر به معروف و نهی از منکر برخوار تجلیل شد. / انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super