امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 03:26:03 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / اقدامات و اظهارنظرهای نسنجیده «ترامپ» نقض برجام است

اقدامات و اظهارنظرهای نسنجیده «ترامپ» نقض برجام است

به گزارش برخوارنیوز  به نقل از شاهین پرس، نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهور جدید آمریکا، گفت: تحریم‌ها و اقدامات اخیر ترامپ مبنی بر عدم صدور روادید برای ایرانیان نقض برجام است.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از جایگاه خود برتربینی به جهان نگاه می‌کنند، گفت: آمریکایی‌ها براساس دیدگاه خود برتربینی، جهان را به ۲ بخش سلطه‌پذیر و سلطه‌گر تقسیم کرده‌اند.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس افزود: آمریکایی‌ها براساس همین جایگاه (سلطه‌گری) که به اشتباه برای خود در نظر گرفته‌اند، مسائل جهان را تجزیه و تحلیل می‌کنند و در نتیجه هر حقی را برای خود قائل هستند.

حاجی‌دلیگانی با اشاره فرمان رئیس‌جمهور جدید آمریکا مبنی به عدم صدور روادید برای ایرانیان و همچنین صدور تحریم‌های جدید، تصریح کرد: اقدامات و اظهارنظرهای نسنجیده رئیس‌جمهور آمریکا هم نقض برجام و هم نقض قوانین بین‌المللی و معاهدات است.

وی با بیان اینکه دولتمردان باید نظام محاسباتی خود را تغییر دهند و با یک نظام محاسباتی انقلابی در مقابل اقدامات آمریکا ایستادگی کنند، گفت: دولت و دستگاه دیپلماسی با رویکردی انقلابی می‌توانند در مقابل تحریم‌ها و اقدامات آمریکا ایستادگی کرده تا استقلال‌شان و عزت ملت ایران حفظ شود.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه افزود: اگر نظام محاسباتی دولت غیرانقلابی باشد، خروجی آن غیر از انفعال در برابر دشمنان چیز دیگری نخواهد بود.

وی با اشاره به وعده انتخاباتی رئیس‌جمهور مبنی بر بازگشت اعتبار به پاسپورت ایرانیان، خاطرنشان کرد: قطعا با رویکرد انقلابی و با برنامه‌ریزی در درون مرزها، می‌توان به پاسپورت ایرانی اعتبار بخشید، اما با منفعل بودن در برابر دشمن و ورود به مذاکره‌ای که آنها برای ما ترسیم می‌کنند، نمی‌توان به پاسپورت ایرانی اعتبار بخشید./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super